۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱
همراهی سازمان حسابرسی با برنامه جهش سرمایه گذاری در مناطق آزاد
مشاور رئیس جمهور خبر داد

همراهی سازمان حسابرسی با برنامه جهش سرمایه گذاری در مناطق آزاد

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از همراهی سازمان حسابرسی کل کشور با برنامه‌های جهش سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد خبر داد.

به گزارش بازار، ‌ حجت‌الله عبدالملکی در دیدار با مدیرعامل و رئیس هیات عامل سازمان حسابرسی کشور اظهار داشت: برنامه های جهش سرمایه‌گذاری، رونق تولید و توسعه صادرات ماموریت اصلی مناطق آزاد در کشور بوده و تحقق این امر همراهی همه دستگاه ها را می‌طلبد.

وی به ماموریت اصلی مناطق آزاد کشور اشاره کرد و افزود: در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی فعالیت های زیربنایی و حاکمیتی در راستای افزایش سرمایه گذاری انجام می‌گیرد.

مدیرعامل و رئیس هیات عامل سازمان حسابرسی کشور هم در این دیدار قول مساعد داد، برای اینکه مناطق آزاد کشور در ایفای وظایف اصلی خود موفق باشد، این سازمان در الگوهای حسابداری و گزارشگری مالی همراهی بیشتری با آن داشته باشد.

«قدرت‌الله اسماعیلی» با تاکید بر تسریع در روند انجام فرآیندهای حسابرسی در مناطق آزاد، افزود: در صورت نیاز استانداردهای حسابرسی مناطق اصلاح می شود.

برپایه این گزارش، مقرر شد کارگروه مشترک بین دبیرخانه شورایعالی و سازمان حسابری تشکیل شود تا مسائل حسابرسی در این مناطق با جدیت پیگیری شود و به نتیجه برسد.

کد خبر: ۲۶۹٬۵۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha