۹ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶
تعریف ۷۰ پروژه برای منطقه آزاد اروند
معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد

تعریف ۷۰ پروژه برای منطقه آزاد اروند

آبادان- موسوی، معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: برای منطقه آزاد اروند ۴۰ پروژه در بخش‌های اقتصادی، فرهنگی و عمرانی تعریف شده است.

سیدعلی موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: هفته گذشته جلسه‌ای را به صورت غیر حضوری و از طریق ویدئو کنفرانس با مشاور رئیس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق آزاد به اتفاق مدیر عامل و معاونان سازمان منطقه آزاد اروند برگزار کردیم.

وی افزود: ۳۱۰ پروژه در این دبیرخانه در بخش‌های مختلف تعریف شده است که از این تعداد ۷۰ پروژه مربوط به منطقه آزاد اروند است.

معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند ادامه داد: این پروژه‌ها در بخش‌های اقتصادی، فرهنگی و عمرانی تعریف شده که از این ۷۰ پروژه،۴۰ پروژه به معاونت سرمایه‌گذاری مربوط است.

موسوی تاکید کرد: در معاونت سرمایه‌گذاری بر اساس زمانبندی اعلام شده و ابلاغ دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور با تشکیل تیم‌های مختلف این ۴۰ پروژه را به صورت جدی پیگیری می‌کنیم.

وی عنوان کرد: سعی می‌کنیم از مشکلاتی که در بخش‌های مختلف زیرساختی مانند خدمات، آب، برق، مخابرات، گاز و فاضلاب وجود دارد تا اخذ مجوزهای تاسیس، محیط زیست و بهداشت را سریع‌تر برای سرمایه‌گذاران حل کنیم.

معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند توضیح داد: براساس تکلیف مشاور رئیس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق آزاد بعضی واحدها در پروژه جهش تولید در سرزمین فتح (گرمیداشت آزادسازی خرمشهر تا شکست حصر آبادان)، برخی در هفته دولت و ایام الله ۲۲ بهمن ماه امسال و باقی پروژه‌ها را در سوم خردادماه سال ۱۴۰۰ به افتتاح و بهره‌برداری خواهیم رساند.

موسوی اظهار کرد: امید است تا پایان دولت دوازدهم بتوانیم تمامی این پروژه‌ها را که برخی به پیشرفت ۹۰ درصدی رسیده است را به سرانجام برسانیم؛ باقی همکاران ما در دیگر معاونت‌ها از جمله معاونت فنی و امور زیربنایی هم در تلاشند پروژه‌های عمرانی را طبق برنامه زمان‌بندی به پایان برسانند.

کد خبر: ۲۶٬۹۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha