۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰
خطوط هوایی ایرانی رکوردار پروازهای فرودگاه مزارشریف

خطوط هوایی ایرانی رکوردار پروازهای فرودگاه مزارشریف

معاون اجرایی فرودگاه مولانا جلال‌الدین بلخی مزارشریف اعلام کرد که خطوط هوایی ایرانی رکورد تعداد پروازهای خروجی این فرودگاه را به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش بازار، کاظم کریمی معاون اجرایی فرودگاه مولانا جلال الدین محمد بلخی مزار شریف در رابطه با پروازها و فعالیت‌های این فرودگاه، اظهار داشت: ایرلاین‌های ایرانی رکودارترین پروازهای خروجی این فروگاه محسوب می شود.

وی افزود: پروازهای «کابل-مزارشریف» همه روزه با شرکت‌های هوایی کام ایر و آریانا جریان دارد و پروازهای خارجی که شامل «مزارشریف-جده»، «مزارشریف-استانبول»، «مزارشریف-اسلام آباد»، «مزارشریف-مشهد»، «مزارشریف-تهران» می‌شود در هر هفته یک مرتبه و بالعکس انجام می‌گردد.

کریمی بیان کرد که اخیرا شرکت «یزد ایر» جمهوری اسلامی ایران پروازهای خود را هفته‌ای یک بار از مقصد تهران به مزارشریف آغاز کرده و قرار است حدود صد روز ادامه داشته باشد.

مسوولین کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مزارشریف نیز اظهار داشتند: برای توسعه صنعت حمل و نقل هوایی و سهولت رفت‌وآمدهآی شهروندان دو کشور، شرکت یزد ایر جمهوری اسلامی ایران هر هفته روز شنبه از مقصد تهران به شهر مزارشریف پروازهای خود را آغاز کرده است.

این دیپلمات‌هایی ایرانی افزودندکه قبل از این شرکت‌های هواپیمایی ماهان و آریانا هفته‌ای یک بار از مزارشریف به تهران و برعکس آن پرواز داشتند.

فرودگاه بین المللی مولانا جلال الدین محمد بلخی مزار شریف یکی از مهمترین فرودگاه‌های افغانستان در شمال این کشور محسوب می‌شود.

کد خبر: ۲۶۹٬۳۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha