۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
۱۱ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی از ابتدای دولت در پرند تحویل متقاضیان شد
مدیرعامل شرکت عمران شهر پرند:

۱۱ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی از ابتدای دولت در پرند تحویل متقاضیان شد

مدیرعامل شرکت عمران شهر پرند از برنامه آن شرکت برای افتتاح یک‌هزار و ۲۰۰ واحد نهضت ملی و ۳۰۰ واحد مسکن مهر با شرط تأمین خدمات زیربنایی در سال جاری خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، آرش صیادی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن و همچنین مسکن مهر آن شهر جدید را تشریح کرد و گفت: از ابتدای دولت سزدهم تاکنون برای حدود ۳۰ هزار و ۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند(واقع در استان تهران) تامین زمین و عقد قرارداد با پیمانکار برای احداث واحدهای مسکونی انجام شده است.

تحویل یک‌هزار و ۲۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در سال جاری
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند ادامه داد: در حدود ۱۵ هزار واحد مسکونی در مرحله پایان فونداسیون است و چنانچه تامین خدمات زیربنایی به ویژه آب و فاضلاب انجام شود، حداقل بین یک‌هزار تا یک‌هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن را تا پایان امسال تحویل خواهیم داد.

۳۰۰ واحد باقیمانده مسکن مهر پرند تا پایان امسال تحویل متقاضیان می‌شود
وی در بیان تکمیل واحدهای مسکونی مهر نیز گفت: باقیمانده مسکن مهر پرند، یکهزار و ۳۶۹ واحد است که این تعداد پروژه‌ها از جمله پروژه‌هایی هستند که عمدتا تعاونی‌ساز و دارای مشکلات حقوقی هستند. بخشی از آنها مشکلات حقوقی‌شان برطرف شده و در برنامه است تا پایان امسال حدود ۳۰۰ واحد از این میزان واحد باقیمانده، تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

به گفته صیادی، باقیمانده واحدهای مسکونی مهر که حدود یک‌هزار واحد خواهد بود پیچیدگی‌های زیادی دارند که در صدد رفع مشکلات آنها در زمان مقتضی هستیم.

بهره‌برداری از ۱۱ هزار و ۸۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند
مدیرعامل شهر جدید پرند گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۱۱ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی در شهر جدید پرند بهره‌برداری شد که از این میزان، حدود ۱۱ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن مهر و ۴۹۶ واحد نهضت ملی مسکن است.

تکمیل ۳ مدرسه و یک فضای درمانی در پرند
به گفته وی، از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۸ مدرسه تحویل وزارت آموزش و پرورش و یک فضای درمانی، تحویل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شد و سه فضای درمانی نیز در حال تکمیل است.

وی ادامه داد: دو پارک بزرگ شهری نیز تا پایان امسال تکمیل و تحویل می‌شود.

پلمپ ۱۳۸ بنگاه متخلف در پرند
صیادی در خصوص نظارت بر مشاوران املاک و ساماندهی بنگاه‌های املاک در شهر جدید پرند، توضیح داد: حدود ۲ ماه این کارگروه تشکیل و کار دنبال شد. بر اساس بررسی‌ها و بازدیدهای میدانی از شهر جدید پرند، حدود ۱۳۸ بنگاه متخلف پلمپ شد که این کار تاثیر مناسبی در بازار مسکن پرند گذاشت.

وی با بیان اینکه این موضوع در حال پیگیری است، گفت: حدود ۱۵ هزار واحد مسکونی خالی پرند شناسایی و به وزارت راه و شهرسازی گزارش شد تا مراحل معرفی واحدها به سازمان امور مالیاتی انجام شود.

کد خبر: ۲۶۹٬۲۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha