۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸
تعلیق خدمات حمل بار شرکت کشتیرانی مرسک در خاورمیانه
با انتشار بیانیه ای رسمی اعلام شد؛

تعلیق خدمات حمل بار شرکت کشتیرانی مرسک در خاورمیانه

شرکت بزرگ حمل و نقل دریایی مرسک دانمارک با انتشار بیانیه ای رسمی از تعلیق موقت حمل بار دریایی خود به سمت خاورمیانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ شرکت بزرگ حمل و نقل دریایی مرسک دانمارک با انتشار بیانیه ای رسمی از تعلیق موقت حمل بار دریایی خود به سمت بنادر جیبوتی واقع در نردیکی دریای سرخ خبر داد.

این شرکت کشتیرانی بزرگ همچنین از تعلیق خدمات حمل بار «بلو نایل» خود در تمامی مسیرهای منتهی به خاورمیانه، اقیانوسیه، شرق آفریقا و جنوب آفریقا خبر داده است.

در بیانیه منتشر شده از سوی مرسک، شرایط پر تنش و خارج از کنترل در خلیج عدن و دریای سرخ که منجر به افزایش ریسک امنیتی برای کشتی های این شرکت شده، دلیل اتخاذ این تصمیم اعلام شده است.

لازم به ذکر است؛ سرویس حمل بار بلو نایل شرکت مرسک، بنادر کشورهای امارات، عمان، هند، جیبوتی و عربستان سعودی را به یکدیگر متصل می سازد که در حال حاضر، خدمات حمل در تمامی مسیرهای یاد شده به حال تعلیق در آمده است.

مرسک همچنین اعلام کرده که این تصمیم تا اطلاع ثانوی به قوت خود باقی بوده و طی روزهای آتی تغییری در آن ایجاد نخواهد شد.

لازم به ذکر است؛ از رمان آغاز حملات حوثی های یمن علیه کشتی های تجاری در ارتباط با سرزمین های اشغالی و متعاقبا، آغاز و حملات ایالات متحده علیه مواضع این گروه، بسیاری از شرکت های کشتیرانی، ارائه خدمات حمل بار در دریای سرخ و خلیج عدن را به حال تعلیق در آورده اند.

کد خبر: ۲۶۹٬۱۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha