۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
۱۳۰ هکتار آب بندان در میاندورود مرمت و بهسازی می شود
سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

۱۳۰ هکتار آب بندان در میاندورود مرمت و بهسازی می شود

میاندورود - مومنی، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: سه آب بندان به مساحت ۱۳۰ هکتار در شهرستان میاندورود بهسازی و مرمت می شود.

بابک مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار از تخصیص ۳.۵ میلیارد تومان اعتبار اجرای پروژه انتقال آب از رودخانه نکا رود به آب بندان طبقده به طول پنج و نیم کیلومتر خبر داد و گفت: برای ادامه بتنی کردن کانال‌های آبیاری شهر طبقده نیز ۲ میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شده است.

وی اجرای طرح سامانه کم فشار اراضی شالیزاری شهرستان میاندورود و احداث ساختمان اداری جهاد کشاورزی میاندورود را از دیگر نیازها بیان کرد و گفت: پروژه های سازگاری با شرایط کم آبی در روستاهای بادله و انجیل نسام شامل تامین برق و تجهیز چاه کشاورزی نیز در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: برای تامین برق ایستگاه پمپاژ سامانه نوین آبیاری روستای ولوجا به مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار تامین شده است و مرمت و بهسازی آب بندان روستای چوکلا به مساحت حدود ۳۷ هکتار نیز جزو برنامه ها است.

مومنی همچنین به پروژه مرمت و بهسازی آب بندان روستای طبقده به مساحت حدود ۲۴ هکتار اشاره کرد و گفت: آب بندان روستای سوربن به مساحت حدود ۷۰ هکتار نیز بهسازی و مرمت می شود.

سرپرست جهاد کشاورزی مازندران تامین اعتبار پروژه شن ریزی جاده بین روستایی و دسترسی به مزارع به طول حدود ۲۰ کیلومتر و به مبلغ ۱۲ میلیارد تومان را دیگر مصوبات سفر استانی به میاندرود ذکر کرد.

کد خبر: ۲۶۸٬۲۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha