۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
اتصال به سامانه مودیان با دستگاه‌های کارتخوان اندرویدی تسهیل شد
سخنگوی سازمان مالیاتی:

اتصال به سامانه مودیان با دستگاه‌های کارتخوان اندرویدی تسهیل شد

سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: با استفاده از دستگاه‌های کارتخوان اندرویدی، بخشی از نگرانی های مودیان نوع یک و دو که برای وارد کردن اطلاعات خود با مشکل مواجه بودند، برطرف می ‌شود.

به گزارش بازار، مهدی موحدی بکنظر اظهار داشت: در ارایه صورت‌حساب‌های الکترونیکی مالیاتی، مودیان در بخش نوع یک و نوع دو با مشکل مواجه بودند که برای رفع این مشکل سعی کرده ایم از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان اندرویدی اطلاعات خریدهای نوع یک و دو را وارد سامانه کنیم.

وی افزود: این دستگاه‌های اندرویدی صرفا برای طلافروشان نیست؛ بلکه سایر اصناف هم که موظف به انجام تکالیف قانونی خود برای وارد کردن اطلاعات به سامانه مودیان مالیاتی هستند، از طریق این دستگاه‌های کارتخوان اندرویدی می توانند اقدام به ثبت اطلاعات خود کنند.

موحدی با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های کارتخوان قابلیت آن را دارند که به روزرسانی شوند و سازمان امور مالیاتی هم تمهیدات خوبی برای این دستگاه‌ها درنظر گرفته است، خاطرنشان کرد: مودیان می توانند با مراجعه به سازمان امور مالیاتی و یا از طریق سامانه مودیان، این دستگاه‌ها را دریافت و انواع پشتیبانی ها در این زمینه را دریافت کنند.

کد خبر: ۲۶۷٬۳۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha