۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸
ترمز تولید پروفیل به رغم کمبود مواد اولیه کشیده نشد
مدیرعامل شرکت تولیدی صنعتی آکام پروفیل:

ترمز تولید پروفیل به رغم کمبود مواد اولیه کشیده نشد

ساری- زمانی، مدیرعامل شرکت تولیدی صنعتی آکام پروفیل کمبود مواد اولیه و سرمایه درگردش را از مشکلات دانست و گفت: به رغم این مسائل تولید متوقف نشده است.

داود زمانی در حاشیه جام رسانه ای امید در گفت وگو با خبرنگار بازار به روزهای رکود و ورشکستگی این کارخانه اشاره کرد و افزود: پس از خرید این کارخانه، با سعی و تلاش اعضا و پرنسل شروع به کار کردیم و اکنون این کارخانه با ۳۰ نفر کارگر در حال تولید است و در صورت رفع برخی موانع و مشکلات این تعداد اشتغال بیشتر نیز خواهد شد.

این تولیدکننده به پروانه تولید ۱۵۰ هزارتن در سال این کارخانه اشاره و اضافه کرد:در حال حاضر تنها با ۲۰ درصد توان خود در حال کار و تولید هستیم زیرا مواد اولیه‌ ای که به ما تخصیص می‌یابد پاسخگوی ظرفیت تولید ما نبوده و نصف زمان بیکار می‌مانیم.

وی گفت: دلیل این عدم تحقق ۱۰۰درصدی تولید در کمبود مواد اولیه و نیاز به تسهیلات برای تأمین سرمایه در گردش است اما با این حال سخت‌ کوشانه در این مسیر در حال کار هستیم و به تولید و پیشرفت تولید ادامه می‌دهیم و اگر حمایت شویم توان توسعه این کارخانه را داریم و ظرفیت و توان خود را در دیگر استان‌ها ثابت کرده‌ایم.

چرخ‌های این کارخانه با تکیه بر توان داخلی می‌چرخد و این کارآفرین در این رابطه می‌گوید: تمام دستگاه‌ های کارخانه داخلی هستند و راه‌ اندازی، اداره، تعمیرات دستگاه‌ ها و آموزش نیروها در این کارخانه نیز به دست خودمان انجام شده و می‌شود.

اولین جام رسانه‌ای امید مازندران در قالب # پیشرفت ایران، # پیشرفت مازندران، #اخبار امیدآفرینی در حال برگزاری است.

کد خبر: ۲۶۷٬۰۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha