۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳
هدف گذاری برای گشایش بازارهای اروپایی با تجهیزات ارتوپدی داخلی
با حمایت های بنیاد برکت محقق شد

هدف گذاری برای گشایش بازارهای اروپایی با تجهیزات ارتوپدی داخلی

پارسا مدیر تحقیق و توسعه شرکت اورتینو به بازار گفت: با تولید داخلی تجهیزات پیشرفته ارتوپدی، ضمن تامین بازار داخلی قصد داریم به بازار کشورهای اروپایی نیز ورود کنیم.

بازار؛ گروه صنعت: اورتینو به عنوان یکی از شرکت های تولیدکننده تجهیزات ارتوپدی پیشرفته شناخته می شود که با حمایت های تسهیلاتی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نه تنها توانسته نسبت به رشد تولید اقدام کند بلکه اکنون برای صادرات و ارزآوری برنامه ریزی می کند. در این رابطه مهسا پارسا مدیر تحقیق و توسعه شرکت اورتینو درباره دستاورد های شرکت با حمایت های بنیاد برکت در گفت و گو با بازار توضیح می دهد:

* چقدر حمایت های تسهیلاتی بنیاد برکت توانسته به موفقیت در تولید و بازارگشایی اورتینو کمک کند؟

ما به صوت تخصصی در زمینه تولید تجهیزات پیشرفته ارتوپدی فعالیت می کنیم و الان برای تامین بازار داخلی خیلی خوب اقدام کردیم، فعالیت آغاز شده و کم کم از کشورهای اطراف برای صادرات شروع کرده ایم و امیدواریم در آینده نیز به کشورهای اروپایی نیز صادرات داشته باشیم.

* در حال حاضر ظرفیت تولید شرکت شما در حوزه تجهیزات ارتوپدی چقدر است؟

در حال حاضر بیش از 5 هزار محصول در ماه تولید کنیم. همچنین در داخل تهران و در شهرستان ها با بیمارستان ها، داروخانه ها، شرکت های تجهیزات پزشکی، کلینیک های اروتوپد فنی همکاری داریم و تاکنون هم بازخورد بسیار خوبی از کیفیت تولیدات خود دریافت کرده ایم.

* فاصله قیمتی تولیدات خارجی و داخلی چقدر است و فکر می کنید چقدر تولیدات تان با اقبال داخلی رو به رو شود؟

بدون اغراق برای ورود این محصولات از خارج از ایران، حداقل 10 برابر در کمترین حالت باید بیشتر از محصولی که در داخل تولید می کنیم هزینه کرد، به خصوص که واردات تجهیزات ارتوپدی ممنوع اعلام شده و با توجه به قیمت ارز، واردات از لحاظ صرفه اقتصادی منطقی نیست اما تولید داخلی این محصولات به خاطر قیمت تمام شده پایینی که دارد برای مصرف کنندگان مقرون به صرفه تر است.

تولید داخلی این محصول هم باعث شده در داخل کشور کمبودی نداشته باشیم و بیماران هم بتوانند به سادگی به این تولیدات با قیمت مناسب دسترسی داشته باشند

بنابراین تولید داخلی این محصول هم باعث شده در داخل کشور کمبودی نداشته باشیم و بیماران هم بتوانند به سادگی به این تولیدات با قیمت مناسب دسترسی داشته باشند. همچنین با توجه به نمایشگاه هایی که در کشورهای اطراف همچون عمان برگزار کرده ایم، تولیدات شرکت خیلی مورد استقبال قرار گرفت و تلاشمان بر این است که بتوانیم صادرات تولیدات خود را افزایش دهیم.

* چه درخواستی از متولیان برای بهبود فعالیت خود و ارزآوری دارید؟

از مسئولان دولتی می خواهیم که از ما حمایت بیشتری کنند؛ چرا که تولید در این روزها کار بسیار سخت و حساس است. اگر بیشتر مورد حمایت قرار گیریم می توانیم ضمن گسترده کردن بازار تولید، محصولات بیشتری را تولید و به بازار عرضه کنیم.

کد خبر: ۲۶۶٬۵۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha