۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
۲ هزار و ۳۸۰ نفر در زنجان برای طرح ملی اقدام مسکن حساب افتتاح کردند
مدیرکل راه و شهرسازی زنجان:

۲ هزار و ۳۸۰ نفر در زنجان برای طرح ملی اقدام مسکن حساب افتتاح کردند

زنجان- مدیرکل راه و شهرسازی زنجان گفت: از مجموع ۱۰هزار و ۲۲۰ ثبت‌نامی مرحله اول طرح ملی اقدام مسکن تاکنون دو هزار و ۳۸۰ نفر در استان زنجان حساب افتتاح کردند و ۸۴ نفر هم در انتظار افتتاح حساب هستند. 

به گزارش خبرنگار بازار، مسعود بیات منش ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان با بیان اینکه سهم استان زنجان در طرح ملی اقدام مسکن بیش از ۱۳ هزار و ۵۵۰ واحد است، گفت: از این تعداد ۱۰ هزار و ۲۲۰ واحد به صورت حمایتی، ۶۵۰ واحد به صورت مشارکتی و دو هزار و ۶۸۰ واحد در بافت‌های فرسوده احداث می شود. 

وی اظهار کرد: خوشبختانه زمین به اندازه کافی در استان برای ساخت طرح ملی مسکن وجود دارد و مشکلی نداریم. 

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان گفت: ثبت‌نام از متقاضیان طرح ملی اقدام مسکن در استان زنجان طی دو مرحله انجام شد که در مرحله اول ۱۰ هزار و ۲۲۰ نفر ثبت‌نام کرده بودند که ۹ هزار واحد در شهر زنجان، ۳۰۰ واحد در شهر ابهر و ۹۲۰ واحد هم در شهرهای کمتر از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت بود و در مرحله دوم ثبت‌نام که اسفند ماه ۹۸ صورت گرفت ۱۶ هزار و ۷۸۵ نفر به صورت اینترنتی و حدود ۲۰ هزار نفر نیز به صورت پیامکی ثبت‌نام کرده بودند. 

بیات منش با بیان اینکه مهلت دو هفته‌ای برای تکمیل اطلاعات افراد تا ششم تیرماه سال جاری داده شد، افزود: بیش از یک هزار و ۸۸۴ نفر از ثبت‌نام‌کنندگان پیامکی نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کردند و شناسایی افرادی که شرایط لازم برای طرح ملی اقدام مسکن را دارند انجام شده است. 

وی گفت: از مجموع ۱۰ هزار و ۲۲۰ ثبت‌نامی مرحله اول تاکنون دو هزار و ۳۸۰ نفر در استان زنجان حساب افتتاح کردند و ۸۴ نفر هم در انتظار افتتاح حساب هستند. 

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان ابراز داشت: ساخت بیش از چهار هزار واحد طرح ملی اقدام مسکن در استان آغاز شده است و بیش از ۱۸ پیمانکار با تایید صلاحیت های انجام شده اجرای این طرح را انجام می دهند. 

بیات منش افزود: در شهرهای با جمعیت زیر ۲۰ هزار نفر طرح ملی اقدام مسکن توسط بنیاد مسکن استان ساخته می شود. 

کد خبر: ۲۶٬۶۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha