۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
ضرورت توجه به اقتصاد دیجیتال/ مجلس یازدهم یاری‌گر بخش خصوصی است
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد؛

ضرورت توجه به اقتصاد دیجیتال/ مجلس یازدهم یاری‌گر بخش خصوصی است

تبریز- رئیس مجلس شورای اسلامی بر ضرورت استفاده از اقتصاد دیجیتال تاکید کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای استفاده از ظرفیت‌های مردمی و اقتصاد دیجیتال است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدباقر قالیباف امروز در مراسم افتتاح بزرگترین مرکز داده غرب و شمالغرب کشور در تبریز که به صورت ویدیوکنفرانسی انجام شد گفت: حال مردم خوب ما در حوزه اقتصاد خوب نیست و باید تلاش‌های ویژه ای در این خصوص انجام شود.

وی ادامه داد: گاهی چیزهایی را می‌شنویم که کاش نمی‌شنیدیم؛ اما واقعیت‌های تلخی هست و می‌بینیم که از اجاره پشت بام‌ها حرف زده می‌شود.

قالیباف با بیان اینکه اقتصاد دیجیتالی فرصتی برای جبران عقب ماندگی‌های گذشته است، توجه به اقتصاد دیجیتالی را فرصتی برای جبران عقب ماندگی‌های گذشته و غفلت از آن را زمینه ساز مشکلات عدیده دانست.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: تحول در مجلس یازدهم مبتنی بر چهار رویکرد شفاف‌سازی، هوشمندسازی، مردمی‌سازی و کارآمدسازی است. مجلس یازدهم یاری گر بخش خصوصی است.

وی با اشاره به اینکه امروز بحث مسکن به دغدغه مهم مردم تبدیل شده افزود: در این میان، مهم‌ترین دغدغه مسئولین هم باید معیشت مردم باشد.

قالیباف با بیان اینکه مردم از همه ما انتظار خوب کار کردن و کار خوب کردن را دارند، گفت: مردم ما قانع هستند و اگر این حس ایجاد شود که ما درست کار می‌کنیم، قدردان مدیران خواهند بود.

کد خبر: ۲۶٬۶۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha