۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
طرح معرفی و حمایت از زنان تاثیر گذار در دستور کار است| ارائه تسهیلات برای ایجاد تشکل های درآمدزا
در گفت و گو با بازار مطرح شد؛

طرح معرفی و حمایت از زنان تاثیر گذار در دستور کار است| ارائه تسهیلات برای ایجاد تشکل های درآمدزا

اصفهان- خزعلی، معاون رئیس جمهور گفت: طرح حمایت از زنان تاثیر گذار را برای شناسایی بانوان توانمند ارائه کرده ایم، زنانی که در مشاغل خانگی کار می کنند و یا زمینه اشتغال سایرین را فراهم می کنند.

انسیه خزععلی در حاشیه سفر به اصفهان، در گفت و گو با خبرنگار بازار در ارتباط با تاثیر فعالیت های بانوان در رشد و توسعه اقتصادی کشور و حمایت در این زمینه اظهار داشت: طرح معرفی و حمایت از زنان تاثیر گذار را برای شناسایی بانوان توانمند ارائه کرده ایم، چه زنانی که در مشاغل خانگی و تولیدی در روستاها کار می کنند و چه بانوان تحصیلکرده در شهرها که زمینه اشتغال سایرین را هم فراهم می کنند.

وی افزود: از بانوان در قالب های مختلف همچون ارائه تسهیلات و خدمات و یا ایجاد هم افزایی و برقراری ارتباط با یکدیگر برای ایجاد تشکل های درآمدزا حمایت می کنیم.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با بیان اینکه، بانوان مهارت فعالیت در تمامی رشته ها و عرصه های اقتصادی را دارند، گفت: بسیاری از خانم ها مشاغل خانگی، کشاورزی و صنایع تبدیلی، صنایع خلاق و استارتاپی را انجام می دهند که معاونت علمی به خوبی از آنها حمایت می کند.

وی در خصوص طرح حمایت از زنان شاغل در زمان آلودگی هوا و تعطیلی مدارس گفت: این طرح نیازمند تایید و تصویب دولت است؛ زنان شاغل صاحب فرزند در زمان تعطیلی مدارس و وقتی فرزندان در منزل هستند به دلیل اجبار به حضور در محل کار با مشکلاتی مواجه می شوند که باید این معضل رفع شود.

کد خبر: ۲۶۶٬۳۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha