۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹
منابع اصلی گاز مصرفی گلستان داخلی است | فعلا به سوآپ نیاز نداریم
مدیر عامل شرکت گازاستان گلستان:

منابع اصلی گاز مصرفی گلستان داخلی است | فعلا به سوآپ نیاز نداریم

گرگان- مدیر عامل شرکت گاز گلستان با بیان اینکه منابع اصلی تامین گاز مصرفی استان در داخل کشور است، گفت: فعلاً به گاز ورودی از محل سوآپ نیاز نداریم.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت گاز گلستان، علی طالبی اظهارکرد: تامین گاز کشور به شکل شبکه به هم پیوسته خطوط انتقال، بر اساس مراکز تولید، پالایشگاه‌ها و ایستگاه‌های تقویت فشار، برنامه ریزی شده است و توسط شرکت انتقال، در ورودی شهرها تحویل می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان افزود: عمده گاز مصرفی استان گلستان از منابع داخلی شامل سرخس، عسلویه و میامی استان سمنان تامین می‌شود.

وی ادامه داد: شهروندان برای پایداری جریان گاز، مقوله صرفه جویی را جدی بگیرند.

طالبی یادآورشد: در وضعیت فعلی با ورود جبهه هوای سرد، بارش برف و سردی شدید هوا در استان، میزان مصرف گاز افزایش یافته است، بنابراین از مشترکان تقاضا داریم تا مانند گذشته نهایت صرفه جویی را در مصرف گاز داشته باشند .

مدیرعامل شرکت گاز گلستان بیان کرد: همکاری وهمیاری مشترکان خانگی در زمینه مدیریت بهینه مصرف می تواند کمک بسیار خوبی برای استمرار جریان گازباشد که در این رابطه مشترکان می توانند با کاهش حداقل یک درجه دمای منزل خود، حدود ۶ درصد در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

وی افزود: همه ما می توانیم با مدیریت مصرف به استمرار جریان گاز کمک و از قطع شدن گاز در استان جلوگیری کنیم.

وی، پوشیدن لباسهای گرم زمستانه، تنظیم دمای محیط با پیچ تنظیم بخاری، کم کردن حداقل یک درجه از دمای محیط، نصب پرده های ضخیم و بلند، مسدود کردن روزنه های ورود هوای سرد با در نظر گرفتن هوای مورد نیاز برای سوخت وسایل گازسوز، تنظیم دمای اتاق درحد استاندارد بین ۱۸ تا ۲۱ سانتیگراد، بستن شیر شوفاژ اطاق هایی که مورد استفاده قرارنمی گیرند و همچنین بسته نگهداشتن در اطاق های خالی و خاموش کردن بخاری موجود در آن را از جمله راه های صرفه جویی در مصرف گاز عنوان کرد .

کد خبر: ۲۶۶٬۲۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha