۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
۳ کارخانه کنسانتره در تنکابن تعطیل شد
فرماندار تنکابن:

۳ کارخانه کنسانتره در تنکابن تعطیل شد

تنکابن- فرماندار تنکابن تعطیلی سه کارخانه کنسانتره را از جمله مشکلات برای تامین نیازمندی های فرا روی بیان کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید امیر حسینی جو پیش از ظهر یکشنبه در نشست فعالان اقتصادی در سالن اجتماعات فرمانداری خواستار رفع موانع فراروی واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل در شهرستان شد و گفت: بازگشت این واحدها به حوزه تولید مهمترین برنامه و راهبرد دولت است.

وی با تاکید بر اینکه باید با بسته های حمایتی نظیر استمهال، ارائه تسهیلات و رفع موانع نسبت به خروج واحدهای تولیدی از تملک بانک ها و بازگشت آنان به چرخه تولید اقدام کنیم، اظهار داشت: وجود مراکزی مانند مرکز تحقیقات مرکبات و ماهیان سردآبی در شهرستان نشانه ظرفیت بالایی تولیدی و اقتصادی منطقه است.

حسینی جو خواستار بهره گیری از ظرفیت مجلس، دانشگاه و دستگاه های اثرگذار در کارگروه تسهیل و اشتغال شد و گفت: باید با ایجاد صنایع تبدیلی و تغیر الگوی کشت برای رونق و جهش تولید در منطقه گام برداریم.

فرماندار ویژه شهرستان تنکلان خواستار شناسایی ظرفیت های گردشگری، کشاورزی و اقتصادی شهرستان شد و گفت: ۱۰ هزار واحد صنفی و تولیدی در شهرستان وجود دارد که سهم بسزایی در اقتصاد منطقه دارند.

وی با اشاره به فعالیت چهار کارخانه کنسانتره در شهرستان، تعطیلی سه کارخانه را از مشکلات برشمرد و خواستار رفع موانع فرا روی آن برای احیای دوباره شد.

کد خبر: ۲۶٬۶۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha