۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸
۲ طرح بزرگ اقتصادی با سرمایه گذاری ۱۱۰۰ میلیارد تومان در گناوه اجرایی و عملیاتی شد
در گفت و گو با بازار مطرح شد:

۲ طرح بزرگ اقتصادی با سرمایه گذاری ۱۱۰۰ میلیارد تومان در گناوه اجرایی و عملیاتی شد

بوشهر- صفری فرماندار گناوه از اجرای ۲ طرح بزرگ اقتصادی با سرمایه گذاری ۱۱۰۰ میلیارد تومان خبر داد.

محمدتقی صفری در بازدید از طرح های اقتصادی گناوه در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: طرح های دریا محور در اولویت شهرستان گناوه قرار دارند و تکمیل این طرح ها در دستور کار قرار دارد.

وی از فعال شدن سایت پرورش میگوی" رودشور شمالی" در شهرستان گناوه خبر داد و افزود: این طرح با سرمایه گذاری حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان در شهرستان گناوه اجرایی و عملیاتی شده است.

فرماندار گناوه با بیان اینکه طرح پرورش میگوی رودشور دارای ۵۳ حوضچه پرورش میگو است خاطر نشان کرد: در هر حوضچه بیش از ۵۰ هکتار درحال اجرا است که بخشی از آن سال گذشته به بهره برداری رسید و تعداد دیگری نیز امسال فعال می شوند.

صفری تصریح کرد: ساماندهی اسکله و طرح توسعه بندر گناوه نیز از دیگر طرح های مهم دریامحور است که با جدیت اجرایی شده است.

وی یادآور شد: اکنون ۵۱۶ شناور تجاری در بندر گناوه فعال بوده و به سفر تجاری مشغول هستند که نقش مهمی در بازار بزرگ گناوه ایفا می کنند.

فرماندار گناوه گفت: بیش از ۱۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح توسعه بندر گناوه پیش بینی شده و اکنون پیشرفت فیزیکی این طرح به بیش از ۱۹ درصد رسیده است.

صفری از ایجاد سردخانه صنعتی نگهداری ماهی و میگو در گناوه خبر داد و افزود: این طرح با سرمایه گذاری حدود ۲۵۵ میلیارد تومان با اهتمام بخش خصوصی اجرایی و عملیاتی شده است.

فرماندار گناوه از اجرای ۲ طرح بزرگ اقتصادی با سرمایه گذاری ۱۱۰۰ میلیارد تومان خبر داد و ابراز داشت: طرح تولید نوشیدنی های انرژی زا با ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار و کارخانه تولید فندک با ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار از طرح‌های مهم اقتصادی در شهرک صنعتی بندر ریگ در حال اجرا است.

کد خبر: ۲۶۶٬۱۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha