۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
آموزش «گلخانه هیدروپونیک» در مراکز فنی و حرفه ای کلاله و گنبدکاووس
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان خبر داد؛

آموزش «گلخانه هیدروپونیک» در مراکز فنی و حرفه ای کلاله و گنبدکاووس

گرگان- مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان از برگزاری کارگاه های آموزشی انرژی های نو و خورشیدی و گلخانه هیدروپونیک در مراکز فنی و حرفه ای کلاله و گنبدکاووس خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، حمزه کرایلو صبح امروز در جلسه سومین شورای مهارت استان گلستان که با حضور سید محمد دهنوی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به مصوبات جلسات قبل شورای مهارت، ایجاد کارگاه های آموزشی انرژی های نو و خورشیدی و گلخانه هیدروپونیک در مراکز کلاله و گنبدکاووس و کارگاه های آموزشی با موضوع تجاری سازی در تمامی مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان برگزار خواهیم کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان افزود: کار مشترکی را با دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری استان در مبحث توانمندسازی نیروی انسانی در ۱۰۳ روستای هدف در طرح ۴۰۴۰ انجام داده ایم و تمامی آموزش های مهارتی در حوزه روستایی را به سمت روستاهای هدف این طرح سوق دادیم.

کرایلو بیان کرد: در حوزه توانمندسازی و مهارت آموزی دانش آموزان در استان اتفاقات بسیار خوبی افتاده است و توانسته ایم با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان، به هزار و ۷۳ نفر از دانش آموزان در قالب ۸۱ حرفه آموزشی، آموزش های مهارتی ارائه کنیم.

کد خبر: ۲۶۶٬۰۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha