۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴
سرمایه انسانی معتقد و متخصص یکی از مهم‌ترین عوامل پیشرفت کشور است
رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه:

سرمایه انسانی معتقد و متخصص یکی از مهم‌ترین عوامل پیشرفت کشور است

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در پیامی به مناسبت سالروز تأسیس نهاد گزینش، تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در توسعه و پیشرفت هر کشوری، سرمایه انسانی متعهد، معتقد و متخصص است.

به گزارش بازار، داود منظور، معاون رئیس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به مناسبت سالروز تأسیس نهاد گزینش پیامی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

«نهاد مقدس گزینش از جمله یادگارهای پر خیر و برکت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران است که در ۱۵ دی‌ماه سال ۱۳۶۱ بنا بر فرمان حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد.

بدون تردید یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در توسعه و پیشرفت هر کشوری؛ سرمایه انسانی متعهد، معتقد و متخصص است که می‌توانند با اهتمام به عدالت‌محوری، روحیه انقلابی، مردم‌داری، پاک‌دستی، فساد ستیزی و قانونمندی در ارتقای بهره‌وری سازمان مؤثر باشند.

به طور کلّی زندگی همواره با واژه‌گزینش آمیخته است، به‌طوری که انسان در کلیه مراحل برای نیل به اهداف ناگزیر در گزینش است. با توجه به این مهم، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نیز در فرمایشی بدان تأکید فرموده که گزینش خوب و آگاهانه یک وظیفه است.

با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری، گزینشگران با انتخاب دقیق و عالمانه می‌توانند سازمان و نهادهای سالم را به ارمغان آورده و در فرآیند گزینش، از سخت‌گیری‌ها و مانع‌تراشی‌های بیجا پرهیز کنند.

بر خود فرض می‌دانم سالروز تشکیل آن نهاد مقدس را به‌تمامی گزینشگران و همکاران پرتلاش در هیئت و هسته مرکزی گزینش سازمان و رابطین استان‌ها و سازمان‌های تابعه که به حق «پاسداران سلامت نظام اداری» می‌باشند، تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات الهی در انجام این وظیفه خطیر را از خداوند سبحان مسئلت دارم.»

کد خبر: ۲۶۶٬۰۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha