۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
کامیونت باراد بهار سال آینده وارد بازار می‌شود| عرضه اتوبوس درون شهری استاندارد برای اهواز
رئیس اداره توسعه فروش و بازار شرکت زامیاد:

کامیونت باراد بهار سال آینده وارد بازار می‌شود| عرضه اتوبوس درون شهری استاندارد برای اهواز

اهواز- خان محمدی، رئیس اداره توسعه فروش زامیاد گفت: کامیونت باراد محصول جدید این شرکت است که سال آینده وارد بازار می‌شود.

وحید خان محمدی در گفتگو با خبرنگار بازار در نوزدهمین نمایشگاه تخصصی خودرو اهواز اظهار کرد: این شرکت با دست پر و سبد کاملی از همه محصولات خودرویی اعم از باری و مسافری در نوزدهمین نمایشگاه تخصصی خودرو حضور پیدا کرده است.

وی افزود: شرکت زامیاد پس از یک وقفه ده ساله امسال دوباره در نمایشگاه خودروی اهواز حضور پیدا کرده است. سعی کردیم با دست پر به نمایشگاه خودرو اهواز بیاییم و سبد کاملی از محصولات شامل خودروهای باری و مسافری و محصولات فعلی و جدید را به نمایشگاه خودرو اهواز آورده ایم.

رئیس اداره توسعه فروش و بازار شرکت زامیاد در پاسخ به پرسش خبرنگار بازار درباره محصول خودروی اتوبوس زامیاد که در نمایشگاه خودرو اهواز به نمایش درآمده و استفاده از آن در ناوگان حمل و نقل درون شهری اهواز، توضیح داد: اتفاقی که شرکت زامیاد می خواهد رقم بزند این است که اتوبوسی کاملا منطبق با استانداردهای روز دنیا و استانداردهای تبدیل شده در وزارت کشور آماده عرضه است.

خان محمدی توضیح داد: نمونه های اولیه این اتوبوس وارد و توسط سازمان اتوبوسرانی تهران و مشهد آزمایش شده و از همه آزمایش ها سربلند بیرون آمده و قرار است در اصفهان هم خورد آزمایش قرار بگیرد.

وی در خصوص استفاده از اتوبوس این شرکت در ناوگان حمل و نقل جاده درون شهری اهواز گفت: چند ماهی است که با سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز در این باره وارد مذاکره شده ایم و آنها هم استعلام های لازم را درباره کیفیت این اتوبوس گرفته اند و ما هم برای استفاده از آن در ناوگان حمل و نقل درون شهری اهواز اعلام آمادگی کردیم.

رئیس اداره توسعه فروش و بازار شرکت زامیاد یادآور شد: آوردن این اتوبوس هم به همین خاطر است تا بتوانیم قدمی برای رفع نیازهای سازمان اتوبوسرانی اهواز برداریم.

خان محمدی ادامه داد: ما تقریبا کارهای مقدماتی آماده سازی خطوط تولید این اتوبوس را در شرکت زامیاد انجام دادیم و خط تولید آن تقریبا راه راه اندازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد محدودی را به صورت مونتاژ در کارخانه وارد کرده ایم تا بتوانیم خط تولید آن را به صورت آزمایشی راه اندازی کنیم و براساس خط تولید مجوزهای استاندارد و تولید را بگیریم.

رئیس اداره توسعه فروش و بازار شرکت زامیاد با بیان این که بهار سال آینده این اتوبوس سفارش گذاری و وارد خط تولید می شود، گفت: کامیونت باراد را در این نمایشگاه عرضه کردیم که محصول جدید ما است که در سه نوع پنج و نیم تن،‌ شش تن و نه و نیم تن به بازار عرضه می شود و تمام استانداردهای ۸۵ گانه خودرویی را کسب می‌کند که از اواخر بهار سال آینده تولید و به بازار عرضه می شود.

کد خبر: ۲۶۵٬۹۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha