۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
قطعی آب در گلستان کاهش یافته است | حل مشکل آب شرب با «شیرین سازی» و تکمیل «سد نرماب»
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان:

قطعی آب در گلستان کاهش یافته است | حل مشکل آب شرب با «شیرین سازی» و تکمیل «سد نرماب»

گرگان- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان گفت: امیدواریم با مصوبات سفر در خصوص شیرین سازی آب دریا و تکمیل سد نرماب بخش اعظم مشکلات آب شرب استان مرتفع شود.

به گزارش خبرنگار بازار به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، سید مهدی مهیایی در جلسه شورای حفاظت از منابع آب و سازگاری با کم آبی استان گلستان اظهار کرد: گلستان کانون بلایای طبیعی است و امسال نیز با توجه به افزایش حداقلی بارش ها نسبت به سال گذشته اما همچنان با خشکسالی مواجه هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان افزود: مصوبه ۱۰۹ بندی در فروردین ماه امسال با حضور استاندار، نمایندگان و مدیران مرتبط در خصوص صنعت آّب و برق استان داشتیم و در جلسات بعدی شورای حفاظت استان این مصوبات ۱۰۹ بندی پیگیری می شود که خروجی آن می تواند موضوعات مهم انسداد چاه های غیر مجاز، نصب کنتورهای هوشمند و کشت جایگزین برای محصولات پر آب طلب باشد.

وی گفت: قطعی آب در استان و از جمله کلاله بسیار کاهش یافته که نشان دهنده توجه ویژه در سال گذشته و سال جاری به اجرای طرح های آبرسانی است.

وی تصریح کرد: هفته آینده جلسه کمیسون ماده ۲۳ شیرین سازی آّب دریای خزر برگزار می شود و امیدواریم با مصوبات سفر در خصوص شیرین سازی آب دریا و تکمیل سد نرماب بخش اعظم مشکلات شرب استان مرتفع شود.

کد خبر: ۲۶۵٬۷۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha