۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
فروش پوشاک چینی با مارک های خارجی در مزون های اصفهان
در گفت و گو با بازار مطرح شد؛

فروش پوشاک چینی با مارک های خارجی در مزون های اصفهان

اصفهان - گوهریان؛ رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان پوشاک اصفهان گفت: تولیدکنندگان پوشاک داخلی گاهی برچسب خارجی روی لباس های مزونی می زنند و تحت عنوان پوشاک مارک دار آنها را می فروشند.

به گزارش خبرنگار بازار، اکثر مزون های خانگی عرضه کننده پوشاک چینی شده اند و این مشکل بزرگی برای تولید کنندگان داخلی است.

لیلا گوهریان در این ارتباط در گفت و گو با بازار و در پاسخ به این سوال که اکنون وضعیت پوشاک اصفهان پر شده از لباس های چینی که با برند ترکیه ای و با قیمت بسیار به فروش می رسند، اظهار کرد: پوشاک خارجی ضربه بزرگی به تولید کنندگان داخلی می زنند و این در حالی است که هیچ نظارتی بر روی آنها نمی شود.

وی ادامه داد: تولید کنندگان پوشاک داخلی گاهی برچسب خارجی روی لباس های مزونی می زنند و تحت عنوان پوشاک مارک دار آنها را می فروشند در حالیکه این طور نیست.

گوهریان تصریح کرد: ما به دنبال این موضوع هستیم که این تصور اشتباه را از میان برداریم و این فرهنگ را به وجود بیاوریم که تولید کنندگان داخل نیز کمی از خارجی ها ندارند.

وی گفت: پوشاک داخلی با کیفیت مناسبی تولید می‌شود و حیف است که اصالت و هویت ایرانی نداشته باشند اما به این دلیل که تولیدکنندگان چینی قیمت تمام شده پوشاک برایشان ارزان تر درمی آید به همین خاطر این پوشاک اکنون جایگزین داخلی ها شده است.

فرسوده بودن ماشین آلات نساجی و به روز نبودن آنها

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان پوشاک اصفهان یکی از بزرگترین مشکلات تولید کنندگان اصفهانی را فرسوده بودن ماشین آلات و به روز نبودن آنها دانست و گفت» باید تمهیداتی از این لحاظ برای تولید کنندگان پوشاک اندیشیده شود تا رقبا گوی سبقت را از ما نربایند.

کد خبر: ۲۶۵٬۶۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha