۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
ساخت بزرگترین هتل و پروژه گردشگری مازندران در نوشهر
مدیرکل میراث فرهنگی مازندران خبر داد؛

ساخت بزرگترین هتل و پروژه گردشگری مازندران در نوشهر

ساری- ایزدی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: بزرگترین پروژه گردشگری و هتل استان در شهرستان نوشهر در دست ساخت است.

حسین ایزدی در گفت و گو با خبرنگار بازار افزود: پروژه گردشگری بزرگ آراز شهرستان نوشهر، بزرگترین هتل در حال ساخت کشور به شمار می‌ رود که تحول بزرگی در صنعت گردشگری منطقه به ویژه شهرستان نوشهر ایجاد خواهد کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مازندران از شهرستان نوشهر به عنوان یکی از گردشگرپذیرترین شهرستان‌ های استان یاد کرد و افزود: این شهرستان در تمامی طول سال تقریبا جاذب گردشگر است و وجود تاسیسات گردشگری با تنوع سطح خدمات از جمله زیرساخت‌ های مورد نیاز این شهر گردشگری است.

وی از صدور ۱۳۵ موافقت اصولی تاسیسات گردشگری با پیش‌بینی حجم سرمایه‌گذاری ۱۲۶ هزار و ۷۲۳ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال پنج هزار و ۸۸۹ نفر در سال جاری خبر داد و یادآور شد: ۱۱ پروژه با مبلغ ۷۳ میلیارد ریال از اعتبارات استانی و ملی در بخش زیرساخت‌ ها، تخصیص یافت.

ایزدی با بیان این مطلب که ایجاد زیرساخت‌ های گردشگری از اولویت‌ های توسعه گردشگری است و پروژه‌ های خوبی در سراسر استان در حال ساخت است که در آینده نزدیک می‌ تواند بخش زیادی از نیازهای گردشگری را تامین کند، افزود: ۳۵ موافقت‌ نامه تاسیس از ۱۲۲ منطقه نمونه گردشگری مصوب هیئت دولت نهم صادر و هفت منطقه نمونه نیز دارای پروانه بهره برداری است.

کد خبر: ۲۶۵٬۵۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha