۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲
ضرورت استفاده از ظرفیت بانوان ایران‌خودرو در مناصب مدیریتی
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد

ضرورت استفاده از ظرفیت بانوان ایران‌خودرو در مناصب مدیریتی

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: باید علاوه بر نقش‌های کارشناسی و مدیریتی، از حضور زنان مجموعه در نقش هیات مدیره شرکت‌های گروه نیز بهره برد.

به گزارش بازار به نقل از ایران خودرو، علیمردان عظیمی، در مراسم گرامی‌داشت روز زن که هم زمان با میلاد مبارک حضرت فاطمه زهرا(س) در سالن همایش های شرکت ساپکو برگزار شد، عنوان کرد: زنان در مجموعه صنعتی ایران خودرو که دارای کار سختی است، دوشادوش مردان به خوبی ایفای نقش کرده و هم زمان، نقش مادری و همسر بودن خود را نیز به خوبی انجام می‌دهند.

وی با بیان این‌که انتظار می رود، توانمندی که در زنان وجود دارد در گروه صنعتی ایران خودرو تجلی یابد، گفت: در بسیاری از مسایل دیده‌ام و معتقدم توانایی زنان به ویژه در اجتماع و کارهای جمعی بیش از مردان است و انتظار دارم با ارایه طرح‌های خلاقانه، بیش از پیش به روند توسعه صنعتی ایران‌خودرو کمک کنند.

وی با اشاره به لزوم حضور فعال زنان در هیات مدیره ها و به ویژه شرکت‌های زیرمجموعه گروه صنعتی ایران‌خودرو، اظهار کرد: در جایی که قرار است برای مجموعه‌ای تصمیم گیری شود، معتقدم که زنان باید مشارکت کنند.

عظیمی، ضمن تقدیر و قدردانی از همسران شهدا و همسران کارکنان ایران خودرو، با بیان این‌که زنان افتخار مجموعه ایران خودرو هستند، گفت: بیش از نیمی از موفقیت هایی که در جهان رخ می دهد، مدیون زحمات زنان است.

وی با اشاره به ویژگی‌های خاص حضرت زهرا(س)، تصریح کرد: عفاف فاطمه زهرا (س)، غیرتمندی و ولایت‌مداری ایشان منحصر به فرد است، در زمانی که جاهلیت بر اعراب حاکم بود و برای زنان ارزشی قایل نبودند، فاطمه زهرا(س) در امور اجتماعی حاکمیت آن زمان ایفای نقش می‌کرد و احادیثی که از این بانوی بزرگوار وجود دارد، بیان‌گر این است که دارای نقش ارزشمندی در اجتماع بوده‌اند.

عظیمی، تاکید کرد: زنان مسلمان و غیر مسلمان باید به این الگوی بسیار ارزشمند اقتدا کرده و خود را با ارزش‌ها و الگوهای صدیقه طاهره مقایسه و پیرو و راهرو این بزرگوار باشند.

گفتنی است، در انتهای این برنامه از زنان تاثیرگذار و فعال در عرصه‌های ورزشی، فرهنگی و دارای پیشنهادهای برتر ایران‌خودرو تقدیر شد.

کد خبر: ۲۶۵٬۴۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha