۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲
روایتی از نخستین روز حضور بانک پارسیان در پنجمین نمایشگاه ایران ریتیل شو

روایتی از نخستین روز حضور بانک پارسیان در پنجمین نمایشگاه ایران ریتیل شو

بانک پارسیان به‌عنوان مجموعه‌ای نوین و پیشگام در حمایت از صنعت و رونق تولید، به همراه شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در پنجمین نمایشگاه ایران ریتیل شو حضور یافت.

به گزارش بازار به نقل از بانک پارسیان، غرفه بانک پارسیان در نخستین روز برپایی پنجمین نمایشگاه بین‌المللی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته، موردتوجه و بازدید مسئولین، مدیران شرکت‌ها و صاحب‌نظران صنعت خرده‌فروشی کشور قرار گرفت و از پربازدیدترین غرفه‌های روز نخست نمایشگاه بود.

در نخستین روز از برگزاری این نمایشگاه تعدادی از مسئولین، مدیران و فعالان صنعت خرده‌فروشی از غرفه بانک پارسیان بازدید کردند و در جریان فعالیت‌ها، محصولات و خدمات بانک پارسیان قرار گرفتند و از حضور فعال بانک پارسیان در این نمایشگاه و ارائه خدمات متنوع بانکی در جهت رونق تولید و بهبود فضای کسب‌وکار شرکت‌های تولیدی و صنعتی قدردانی کردند.

مدیران و کارشناسان بانک پارسیان طی نشست هایی صمیمانه با متخصصین و شرکت‌های مرتبط و مذاکره با مدیران و نمایندگان شرکت‌ها نسبت به نیازسنجی مشتریان جدید جهت ارائه خدمات متنوع به ایشان اقدام و آخرین برنامه‌ها و دستاوردهای بانک پارسیان مرتبط با صنعت خرده‌فروشی را معرفی کردند.

شایان‌ذکر است؛ گروه بازاریابی بانک متشکل از؛ روسا و معاونین مناطق، روسا و معاونین شعب، کارشناسان مدیریت‌های بانکداری شرکتی، بازاریابی و توسعه کسب‌وکار، اعتباری و ارزی، باهدف شناسایی بازارهای جدید جهت تأمین مالی شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، توسعه برند و معرفی خدمات به غرفه‌های شرکت‌های حاضر در نمایشگاه مراجعه کرده و ضمن مذاکره با مدیران و نمایندگان شرکت‌ها نسبت به نیازسنجی مشتریان جدید جهت ارائه خدمات متنوع به ایشان اقدام و آخرین برنامه‌های این بانک در زمینه حمایت از بخش‌های مختلف حوزه صنعت خرده‌فروشی را تشریح کردند.

بازدید مدیران بانک از غرفه
در اولین روز برپایی این نمایشگاه، حمید توفیقی مدیرعامل گروه داده‌پردازی، هادی مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، اسماعیل سیرانی مدیر روابط عمومی و برخی دیگر از مدیران شرکت‌های گروه از غرفه بانک بازدید کردند و در زمان حضور در نمایشگاه در غرفه میزبان تنی چند از مدیران عامل شرکت‌های صنعت خرده‌فروشی، فعالان، کارآفرینان و تولیدکنندگان صنعت بودند و با ایشان به گفت‌وگو پرداختند.

مدیران بانک همچنین به‌منظور توسعه و گسترش همکاری‌های دوجانبه و ایجاد تعامل بیشتر و مؤثرتر با مؤسسات و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه از غرفه تعدادی از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه دیدن کردند و از نزدیک در جریان دستاوردهای صنعت خرده‌فروشی قرار گرفتند و ضمن گفت‌وگو با مسئولان و دست‌اندرکاران این شرکت‌ها آمادگی لازم را برای هرگونه همکاری و ارائه خدمات متنوع بانکی به آنان اعلام داشتند.

کد خبر: ۲۶۳٬۳۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha