۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
میوه فروشان رامسری ملزم به نصب پایانه فروش شدند
رییس اتاق اصناف رامسر:

میوه فروشان رامسری ملزم به نصب پایانه فروش شدند

رامسر_ معارفی، رییس اتاق اصناف رامسر گفت: برای نظارت بازار میوه و تره بار، میوه فروشان شهرستان ملزم به نصب پایانه فروش هستند.

احمد معارفی در گفت وگو با خبرنگار بازار با اظهار این که اتاق اصناف شهرستان رامسر به عنوان حافظ و پشتیبان بازاریان و اصناف نقش بزرگی در تنظیم بازار و رونق کسب و کار دارد، افزود: تلاش ما بر این است با رفع چالش ها و مشکلات پیش روی سبب رضایتمندی آحاد مردم و بازاریان شویم.

وی افزود: برای شفافیت در قیمت اجناس و رضایتمندی مشتریان، تمامی میوه فروشان موظف به نصب پایانه فروش و ارائه فاکتور به مشتریان هستند و در صورت بروز تخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت‌.

رییس اتاق اصناف شهرستان رامسر با تاکید بر اینکه روسای اتحادیه های صنفی به صورت مستمر بر چالش ها و مشکلات حوزه صنفی شان نظارت مستمر داشته باشند، گفت: روسای اتحادیه های صنفی با بررسی چالش ها و مشکلات در حوزه صنفی نسبت به رفع آن اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: تامین مایحتاج ضروری مردم جزو اولویت های اتاق اصناف و اداره صمت بوده و در این راستا با پیگیری های انجام شده و بازرسی های مستمر از بازار، هیچ مشکلی وجود ندارد، همچنین بازاریان و اصناف در موعد مقرر و قانونی نسبت به تمدید پروانه کسب اقدام کنند.

کد خبر: ۲۶۳٬۳۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha