۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
مازندران نیازمند مرکز مبادلات محصولات کشاورزی است
مدیر اجرایی منطقه آزاد مازندران:

مازندران نیازمند مرکز مبادلات محصولات کشاورزی است

ساری- فولادی، مدیر اجرایی منطقه آزاد مازندران گفت: این استان نیازمند مرکز مبادلات محصولات کشاورزی برای صادرات است.

مجیدرضا فولادی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به تاسیس منطقه آزاد استان مازندران افزود: ایجاد منطقه آزاد آرزوی 22 ساله مردم استان بود و اکنون این فرصت فراهم شده است.

وی با اظهار این که توسعه هرگز اتفاق نمی افتد مگر این که در افکار و اندیشه های مردم، این مبانی نهادینه شود، تصریح کرد: در مازندران واگذاری زمین به دلیل ارزش آن به صورت وجبی و محدود است درحالی که در استان های دیگر واگذاری زمین به صورت هکتاری است.

وی با عنوان این که دولت قدر وجب به وجب خاک مازندران را می داند، تصریح کرد: بندر امیرآباد با هزار و 60 هکتار، نوشهر با 84 هکتار و منطقه چپکرود با 461 هکتار از لکه های منطقه آزاد در استان محسوب می شود.

فولادی یادآور شد: ورود ماشین های خارجی و غیره در منطقه آزاد قطعا برای مازندران مضر خواهد بود زیر سرمایه گذاران می تواند ده ها برابر از امتیاز منطقه آزاد بهره بیشتری ببرد.

مدیر اجرایی منطقه آزاد مازندران با اشاره به مزایای منطقه آزاد، نقش سرمایه گذاران را بی بدیل و مهم برشمرد و گفت: قوانین و مقررات و معافیت های مالیاتی، بخشودگی عوارض گمرکی، حذف تشریفات دست و پاگیر از جمله مزیت های منطقه آزاد محسوب می شود.

وی با بیان این که مازندران نیازمند مرکز مبادلات محصولات کشاورزی برای صادرات است، گفت: بازار مصرف محصولات کشاورزی در منطقه وجود دارد و باید از ظرفیت منطقه ازاد برای تحقق آن استفاده کرد.

کد خبر: ۲۶۳٬۰۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha