۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
با این شرایط ویژه، صاحب گوشی و کنسول بازی شوید

با این شرایط ویژه، صاحب گوشی و کنسول بازی شوید

اگر به‌دنبال خرید گوشی جدید و یا خرید کنسول بازی هستید اما هنوز به اندازه کافی پول ندارید، نگران نباشید.

به گزارش بازار، اگر به‌دنبال خرید گوشی جدید و یا خرید کنسول بازی هستید اما هنوز به اندازه کافی پول ندارید، نگران نباشید. شما به‌راحتی می‌توانید با شرایط ویژه خرید اقساطی، همین امروز صاحب گوشی و کنسول بازی مورد علاقۀ خود شوید. ممکن است با خود بگویید خرید اقساطی که راهکار مناسبی نیست. به شما حق می‌دهیم که برای خرید اقساطی گوشی و کنسول بازی، دودل و نگران باشید. به‌طور حتم این مدل سوالات ذهن شما را به خود مشغول کرده‌اند:

خرید قسطی چه مزایایی دارد؟

از کجا می‌توان از خرید اقساطی موبایل و کنسول بازی مطمئن بود؟

آیا واقعا خرید اقساطی گوشی و کنسول بازی، به‌صرفه است؟

اما نگران نباشید. درادامۀ این مطلب با موبایل ۷ ، قصد داریم به شما بگوییم که چرا خرید قسطی راهی به‌صرفه‌تر، سریع‌تر و مناسب‌تر و همچنین اقتصادی‌تر برای تهیه گوشی موبایل و کنسول بازی است.

خرید قسطی چه مزایایی دارد؟

بسیاری بر این باورند که نمی‌توان به خرید اقساطی اعتماد کرد و یا اینکه خرید قسطی یک محصول، عواقب خوبی ندارد. اما جالب است بدانید که برخلاف باور عموم مردم، خرید اقساطی می‌تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد:

خرید فوری محصول مورد نظر

یکی از بزرگترین مزایای خرید اقساطی کنسول بازی و گوشی، این است که زودتر از آنچه که فکرش را می‌کنید، محصولتان به دستتان می‎رسد.

در امان ماندن از تورم

یکی از مهمترین مزایای خرید اقساط، در امان ماندن شما از تورم است. به‌طور حتم برایتان پیش آمده که محصولی را بخواهید اما پول کافی نداشته باشید. در این مواقع، شما نیز مانند هر شخص دیگری تلاش می‌کنید که پول خود را ذخیره کرده و محصول مورد نظرتان را تهیه کنید. اما حقیقت تلخی که وجود دارد این است که تورم برای شما صبر نمی‌کنید.

فشار مالی کمتر

خرید گوشی و کنسول بازی برای بسیاری از افراد از لحاظ مالی، سنگین است. شما می‌توانید با خرید قسطی موبایل و کنسول بازی، این فشار مالی را کمتر کنید.

پرداخت هزینۀ کم به‌صورت ماهیانه

گفتیم که با خرید اقساطی کنسول بازی و یا گوشی، فشار مالی کمتری بر شما وارد می‌شود. درحقیقت با خرید اقساطی، فشار مالی حاصل از خرید یک محصول در بازۀ زمانی طولانی‌تری پخش می‌شود و شما می‌توانید هزینۀ محصول خود را در مدت زمان طولانی پرداخت کنید.

نکته‌ای که در اینجا وجود دارد، این است که شاید شما با خرید اقساطی مجبور به پرداخت هزینه در طولانی مدت باشید، اما تورم در این بازۀ زمانی برروی اقساط شما تأثیر نخواهد گذاشت. از این رو، دغدغه و نگرانی تورم را نخواهید داشت و از نظر مالی، فشار زیادی بر شما وارد نمی‌شود.

خرید با پول کمتر

خیلی اوقات ممکن است محصولی را بخواهید اما پس‌انداز کافی برای تهیۀ آن را نداشته باشید. اینجاست که پرداخت اقساطی به کمک شما می‌آیند. شما می‌توانید با خرید اقساطی، محصول مورد نظر خود را با هر اندازه سرمایه‌ای که دارید، تهیه کنید.

برنامه‌ریزی برای خرید محصولات دیگر

همانطور که پیش‌تر گفتیم، با خرید اقساطی کنسول بازی و گوشی، فشار مالی شما کمتر می‌شود. فشار مالی کمتر به شما کمک می‌کند تا بتوانید راحت‌تر بر محصولات دیگری که قصد خرید آن‌ها را دارید تمرکز کنید و سرمایۀ خود را برای آن‌ها ذخیره کنید.

از کجا می‌توان از خرید اقساطی موبایل و کنسول بازی مطمئن بود؟

تفاوتی ندارد که شما به‌دنبال خرید اقساطی گوشی سامسونگ، نوکیا یا سونی هستید، یا خرید قسطی گوشی اپل، اچ تی سی، شیائومی یا حتی پوکو را ترجیح می‌دهید. همچنین، تفاوتی ندارد که قصد خرید قسطی ایکس باکس را دارید، یا به‌دنبال خرید اقساطی کنسول بازی ماکروسافت یا پلیستیشن هستید.

چیزی که بیش از این‌ها اهمیت دارد این است که خرید خود را از فروشگاه و سایت مطمئنی مانند سایت موبایل ۷ انجام دهید. این مسئله، بویژه زمانی که قصد خرید اقساطی کنسول بازی و موبایل دارید، از اهمیت بیشتری برخوردار است.

شرایط خرید قسطی متفاوت

یکی از مهمترین مسائلی که هنگام خرید اقساطی مطرح است، شرایط خرید قسطی است. لازم است بدانید که سایت و فروشگاهی قابل اطمینان است که شرایط متنوعی را برای انتخاب مشتری بیان کند.

به‌عنوان مثال، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از فروشگاهی خرید کنند که امکان خرید گوشی با اقساط ۳۶ ماهه را داشته باشد. برخی دیگر نیز، ترجیح می‌دهند شرایطی را انتخاب کنند که در آن، کمی فرصت استراحت (تنفس) نیز وجود داشته باشد. برخی دیگر، می‌خواهند دستشان برای انتخاب ضمانت (چک یا سفته) باز باشد.

این شرایط اقساط متفاوت را می‌توانید در سایت موبایل ۷ مشاهده کنید.

آیا واقعا خرید اقساطی گوشی و کنسول بازی، به‌صرفه است؟

با توجه به مواردی که گفته شد، می‌توان نتیجه گرفت که خرید اقساطی گوشی و کنسول بازی، از لحاظ مالی به‌صرفه‌تر و بهتر است.

با خرید قسطی کنسول بازی و یا گوشی، شما می‌توانید از شر تورم در امان باشید، پول خود را برای فعالیت‌ها و یا محصولات ذخیره کنید، فشار مالی کمتری احساس کنید و درنهایت کالایی که می‌خواهید را زودتر از آن چیزی که فکرش را می‌کنید تهیه کنید.

کد خبر: ۲۶۲٬۸۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha