۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶
پروژه ساختمان دامپزشکی زنجان دهه فجر امسال به مرحله بهره برداری می رسد
رئیس اداره اجرای پروژه‌های راه و شهرسازی استان زنجان:

پروژه ساختمان دامپزشکی زنجان دهه فجر امسال به مرحله بهره برداری می رسد

زنجان- رئیس اداره اجرای پروژه‌های راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: برای اتمام پروژه ساختمان دامپزشکی زنجان به ۱۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است و دهه فجر امسال به مرحله بهره برداری می رسد.

به گزارش بازار و به نقل از راه و شهرسازی زنجان،جعفر میناخانی، به اجرای پروژه ساختمان دامپزشکی زنجان اشاره کرد و گفت: مطالعات این پروژه اواخر سال ۹۹ شروع شده و هم اکنون بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بخش آزمایشگاه این پروژه هم از پیشرفت ۳۵ درصدی برخوردار است.

وی با بیان اینکه پروژه دامپزشکی زنجان در دو قسمت اداری و آزمایشگاهی اجرا می‌شود، اظهار کرد: بخش اداری این پروژه در پنج طبقه و آزمایشگاه هم در سه طبقه مجموعا با زیر بنای ۶ هزار و ۱۰۰ متر مربع اجرا می‌شود.

رئیس اداره اجرای پروژه‌های راه و شهرسازی استان زنجان،با بیان اینکه برای اجرای پروژه ساختمان دامپزشکی زنجان تاکنون بیش از ۷۹۳ میلیارد ریال هزینه شده است،تاکید کرد: برای اتمام این پروژه نیز بیش از هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

میناخانی، با بیان اینکه ساختمان ادارای دامپزشکی زنجان در مرحله نازک کاری و اجرای تاسیسات است،تصریح کرد: با تخصیص به موقع اعتبار،ساختمان ادارای دامپزشکی زنجان دهه فجر امسال به مرحله بهره برداری می رسد.

وی،بیان داشت: بخش آزمایشگاه این پروژه هم در مرحله سفت کاری است که با تخصیص به موقع اعتبار طی یک سال آینده به اتمام می رسد.

کد خبر: ۲۶۲٬۴۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
      0 0
      لطفا یکی بگه واقعا این سازمان‌ها با این همه هزینه ای که میکنن چه قدر سود واسه کشور دارن.من خودم دامداری در بدترین شرایط دام هیچ کمکی برای دامداران عزیز نکردن.