۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
تدبیر به دنبال توسعه بازارهای صادراتی؛ ‌تولیدات با کیفیت راه خود را به تمام بازارها باز می کنند
مدیر کسب و کار بین الملل تدبیر مطرح کرد

تدبیر به دنبال توسعه بازارهای صادراتی؛ ‌تولیدات با کیفیت راه خود را به تمام بازارها باز می کنند

سیار مدیر کسب و کار بین الملل گروه توسعه اقتصادی تدبیر به بازار گفت: با تولیدات استاندارد و با کیفیت آمادگی همکاری با کشورهای همسایه در راستای افزایش دستاوردهای صادراتی و ارزآوری داریم.

بازار؛ گروه ایران: گروه توسعه اقتصادی تدبیر به عنوان بازوی اقتصادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در تمام حوزه های انرژی، دارویی، کشاورزی، ساختمانی، مالی و سرمایه گذاری، فناوری اطلاعات، صنعت و معدن و مشاوره مدیریت معرفی می شود. مجموعه ای چند بخشی که اولویت آن در سرمایه گذاری با مناطق کم تر توسعه یافته و توسعه ‌ی فعالیت‌ های دانش ‌بنیان و فناوری های پیشرفته و تولید انواع محصولات با ارزش افزوده ‌ی بالا است.

در رابطه با فعالیت های بین المللی این گروه، مهدی سیار مدیر کسب و کار بین الملل گروه توسعه اقتصادی تدبیر در گفت و گو با بازار توضیح می دهد:

* در سال جاری گروه توسعه اقتصادی تدبیر در ۲ نمایشگاه توانمندی های صادراتی و اوراسیا حضور توانمند و پررنگی داشت بفرمایید حضور در چنین رویداد هایی چه مزایایی برای این گروه دارد؟

شرکت های بسیاری از گروه توسعه اقتصادی تدبیر با شرکت های فعال در منطقه اوراسیا در حال همکاری و تجارت هستند؛ بنابراین حضور گروه توسعه اقتصادی تدبیر در چنین رویداد هایی به تداوم چنین فعالیت هایی کمک شایانی می کند.

با حضور گروه توسعه اقتصادی تدبیر در رویدادهای نمایشگاهی و به نمایش درآوردن ها، همکاری های تازه تری نیز آغاز می شود که عواید آن به گروه و مردم کشور می رسد

همچنین با حضور در این نمایشگاه ها و به نمایش درآوردن دستاوردهای گروه، همکاری های تازه تری نیز آغاز می شود که عواید آن به گروه و مردم کشور می رسد.

* چقدر محور فعالیت های گروه توسعه اقتصادی تدبیر بر موضوع ارزآوری تمرکز دارد؟

همانطور که می دانید موضوع ارزآوری برای کشور یکی از مسائل حائز اهمیت است و گروه توسعه اقتصادی تدبیر هم در این حوزه تلاش می کند و صادرات و ارز آوری برای کشور را لیست اهداف خود قرار داده است.

همچنین شرکت های زیر نظر گروه توسعه اقتصادی تدبیر نیز همگی به لحاظ رفع تعهدات ارزی شان تلاش می کنند و به دنبال توسعه درآمدهای ارزی برای کشور هستند.

* خیلی از محصولات تدبیر از لحاظ کیفیت حتی می تواند نمونه های خارجی را مقلوب کند، در این راستا چه برنامه ای برای توسعه محصولات تدبیر دارید؟

محصولات گروه توسعه اقتصادی تدبیر تولیدات قابل اتکا، با کیفیت و استاندارد هستند، تولیداتی که وقتی عرضه می شوند به سادگی راه خودشان را به تمام بازارها پیدا می کنند.

قصد داریم با فراهم کردن امکان توسعه بازار و با حضور در رویدادهای مختلف امکان توسعه صادرات به کشور های هدف به خصوص کشورهای همسایه را داشته باشیم

به دنبال همین موضوع ما هم در عرصه بین الملل برنامه فراهم کردن امکان توسعه بازار را داریم تا بتوانیم با حضور در رویدادهای مختلف امکان توسعه صادرات به کشور های هدف به خصوص کشورهای همسایه را داشته باشیم.

کد خبر: ۲۶۲٬۳۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha