۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸
«روستا بازار» دامغان راه اندازی شد | عرضه مستقیم کالا به مردم
مدیرکل تعاون روستایی سمنان در گفتگو با بازار:

«روستا بازار» دامغان راه اندازی شد | عرضه مستقیم کالا به مردم

سمنان- خالقی مدیرکل تعاون روستایی استان سمنان از راه اندازی نخستین روستا بازار استان در شهرستان دامغان خبر داد و گفت: عرضه محصولات بدون واسطه هدف این روستا بازار است.

محمد علی خالقی در گفتگو با خبرنگار بازار، از برپایی روستا بازار در استان سمنان و به میزبانی شهرستان دامغان خبر داد و تاکید کرد: معرفی کالاهای مورد نیاز مردم یکی از اهداف این نمایشگاه یا همان بازارچه، محسوب می شود.

وی با بیان اینکه روستا بازارها در زمره برنامه های دولت سیزدهم در سراسر استان ها محسوب می شود، افزود: روستا بازارها بر اساس سیاست های کلی کشور در بخش تعاون روستایی پایه گذاری و اجرایی شده است.

مدیرکل تعاون روستایی استان سمنان با بیان اینکه ارائه کالاهای با قیمت مناسب یکی از اهداف و محورهای این نوع بازارچه ها و یا همان روستا بازارها است، تاکید کرد: روستا بازارها همچنین به دنبال عرضه کالاهای با کیفیت به مردم هستند.

خالقی با اشاره به حذف واسطه ها و کاهش قیمت در این نوع بازارها، گفت: روستا بازارها محلی همچنین برای ارائه کالاهای تنظیم بازار است تا مردم بتوانند نیازهای خودشان را با قیمت کمتری تامین کنند.

وی همچنین از تلاش تعاون روستایی استان سمنان برای تامین اقلام مورد نیاز مردم به خصوص در روستاها ویژه ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز، خبر داد.

کد خبر: ۲۶۲٬۳۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha