۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
لایحه حمایت از تولید پهپادهای غیرنظامی در دولت تصویب شد
سخنگوی دولت:

لایحه حمایت از تولید پهپادهای غیرنظامی در دولت تصویب شد

سخنگوی دولت گفت: در راستای حمایت از نخبگان و فعالان تولید پهپادهای غیرنظامی امروز متن لایحه حمایتی در دولت تصویب شد و به مجلس ارسال می شود.

به گزارش بازار، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز هیأت وزیران به ریاست رییس جمهور، گزارش مسئولان دستگاه ها و وزرا استماع شد. رییس مرکز روایت پیشرفت نیز گزارشی ارائه داد.

وی گفت: در راستای اجرای نهضت ملی مسکن و تسریع در ساخت مسکن مورد نیاز کشور و نیز حمایت از بهبود وضعیت معیشتی نیروهای مسلح، امروز آیین نامه ساخت و نوسازی خانه‌های سازمانی نیروهای مسلح به تصویب رسید، پیشتر در بودجه هم مفاد آن دیده شده بود و این آخرین آیین نامه اجرایی قانون بودجه سال ۱۴۰۲ بود.

بهادری جهرمی اظهار داشت: در راستای حمایت از نخبگان و فعالان تولید پهپادهای غیرنظامی امروز متن لایحه حمایتی در دولت تصویب شد و به مجلس ارسال می شود، که درباره تولید و بهره برداری از پهپادهای غیر نظامی است.

وی ادامه داد: مقرر شد، سازمان هواپیمایی کشوری حمایت های لازم از شرکت های دانش بنیان در این زمینه را برای تولید یا واردات قطعات داشته باشد.

مصوبه دیگر امروز دولت موافقت با عضویت استانداران استان های مرزی در کمیسیون های مشترک اقتصادی ایران و کشور طرف مقابل بود.

کد خبر: ۲۶۱٬۵۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha