۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
امیر چراغعلی مدیر حوزه مدیرعامل ایران خودرو شد

امیر چراغعلی مدیر حوزه مدیرعامل ایران خودرو شد

با پذیرش استعفای جعفر سمیعی از مدیریت حوزه مدیرعامل ایران خودرو، امیر چراغعلی جایگزین وی در این سمت شد.

به گزارش بازار به نقل از ایران خودرو، صبح امروز در مراسمی صمیمی با حضور مدیرعامل، قائم مقام‌ها و جمعی از مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو، ضمن تقدیر از زحمات جعفرسمیعی در دوران تصدی مدیریت حوزه مدیرعامل این گروه صنعتی، امیر چراغعلی به عنوان مدیر جدید این حوزه معارفه شد.

علیمردان عظیمی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در این مراسم با اشاره به این که قلبا با پذیرش استعفای سمیعی موافق نبودم، او را مدیری سالم و اخلاق گرا دانست که در دوران مسوولیتش در مدیریت حوزه مدیرعامل، آرامش را به این حوزه برگرداند و با بیان این که سمیعی از گروه صنعتی ایران خودرو جدا نخواهد شد، اعلام کرد که از تخصص و تجارب او در بخش دیگری از گروه صنعتی ایران خودرو استفاده خواهد شد. اردشیر امینی، قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش نیز ضمن تقدیر از زحمات سمیعی در دوران مسوولیت مدیریت حوزه مدیرعامل، چراغعلی را مدیری مجرب دانست که با حضور خود می تواند مسوولیت حساس مدیریت حوزه مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو را به خوبی بر عهده داشته باشد.

همچنین سمیعی و چراغعلی نیز در سخنان کوتاهی ضمن تاکید بر همدلی و تقدیر از فضای حاکم بر شرکت، بر همراهی و همیاری همه مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو برای اعتلای بیش از پیش این مجموعه بزرگ صنعتی تاکید کردند.

کد خبر: ۲۶۱٬۳۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha