۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
زیرسازی پروژه راه الموت انجام شد/ راه اندازی اتاق بازرگانی در غرب مازندران
فرماندار ویژه تنکابن:

زیرسازی پروژه راه الموت انجام شد/ راه اندازی اتاق بازرگانی در غرب مازندران

تنکابن- فرماندار ویژه تنکابن از زیرسازی و اسفالت پروژه راه تنکابن - الموت قزوین خبر داد و آن را در رفع مشکلات ترافیکی موثر دانست.

به گزارش خبرنگار بازار، سید امیر حسینی جو ظهر پنج شنبه در شورای اداری غرب استان در سالن اجتماعی مجتمع قو کلارآباد با اظهار اینکه پروژه راه تنکابن - الموت از طرح های محوری و اساسی در حوزه راهسازی است، از انجام زیرسازی آسفالت این پروژه خبر داد.

وی همچنین طولانی شدن ساخت بیمارستان فوق تخصصی تنکابن را از جمله دغدغه ها بیان کرد وگفت: ساخت این پروژه پس از هفت سال دارای ۷۰ درصد رشد فیزیکی است و باید نسبت به تکمیل آن تسریع شود.

وی ضرورت تسریع در تکمیل کارخانه کمپوست تنکابن را الزامی دانست و گفت: با تکمیل این طرح، بحران زباله در منطقه مدیریت می شود.

حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با بیان اینکه شعبه نمایشگاه بین المللی و اتاق بازرگانی در غرب استان تشکیل می شود، افزود: اجرای این طرح ها در فع مشکلات تجاری و اقتصادی بازرگانان موثر است.

وی با بیان اینکه ۹ کارخانه رد تنکابن و عباس آباد در تملک بانک ها قرار دارد، اظهار داشت: امسال این واحدها از تملک بانک خارج و وارد چرخه تولید می شوند.

وی همچنین از بررسی پرونده ۱۵ واحد تولیدی غرب استان در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خبر داد.

کد خبر: ۲۶٬۱۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha