۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۴
۸۰ درصد اعتبارات راه های سفر نخست رئیس جمهور به گلستان محقق شد
مدیرکل راهداری گلستان:

۸۰ درصد اعتبارات راه های سفر نخست رئیس جمهور به گلستان محقق شد

گرگان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: از مجموع اعتبارات منظور شده در حوزه راه‌ها در سفر نخست رئیس جمهور به گلستان رقمی معادل ۱۹۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار بازار، عادل مصدقی شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در دور نخست سفر دولت سیزدهم به استان گلستان در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دو هزار میلیارد ریال مصوب شد که این رقم با طرح‌های متمم بعدی به دو هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال افزایش یافت که تاکنون هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان افزود: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون، ۳۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر و مبلغ ۱۸ هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال از محل منابع ملی و استانی در توسعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هزینه شده است.

وی گفت: ایجاد ۴۷ دستگاه ابنیه فنی و بهسازی و تعریض چهار تقاطع پر خطر، ۶۲۹ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت و ایجاد هشت دوربرگردان از جمله اقدامات انجام شده طی این مدت است.

مصدقی ادامه داد: جذب ۳۰۰ میلیارد ریال برای اجرای باند پل ورودی شهر کلاله، ۷۰۰ میلیارد ریال برای آسفالت، ۸۸ کیلومتر راه روستایی و ایجاد دو بلوک مفصلی در علی آبادکتول و بندرترکمن، ۹۵ میلیارد ریال برای تکمیل تقاطع فاضل آباد، ۲۰۰ میلیارد ریال برای دو دوربرگردان گنبدکاووس و رامیان، از جمله اعتبارات جذب و هزینه شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان افزود: برای دور دوم سفر رییس جمهور به گلستان این اداره کل ۲۸ هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های اولویت دار حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان پیشنهاد کرده است.

کد خبر: ۲۶۰٬۹۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha