۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
کسب گواهینامه بین‌المللی بهره‌وری برای بیست و دو ایرانی
رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران اعلام کرد

کسب گواهینامه بین‌المللی بهره‌وری برای بیست و دو ایرانی

رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران گفت: بیست و دو ایرانی پس از گذراندن مراحل سه گانه اعتبارسنجی سازمان بهره‌وری آسیایی (APO)، توانستند گواهینامه متخصصین بین‌المللی بهره‌وری دریافت کنند.

به گزارش بازار، میرسامان پیشوایی رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران با اشاره به آغاز ارائه خدمات این متخصصان به استان‌ها و دستگاه‌های اجرایی افزود: در هفته گذشته یکی از این متخصصان در استان آذربایجان شرقی شروع بکار کرده و امیدواریم با اضافه شدن باقی متخصصان به دیگر استان‌ها و دستگاه‌ها، شاهد افزایش بهره وری در کشور باشیم.

وی گفت: پس از طی مسیری حدودا دو ساله و سخت، بالاخره اعتبارنامه نهاد صدور گواهینامه متخصصین بین‌المللی بهره‌وری ایران (IPCB)، توسط سازمان بهره‌وری آسیایی (APO) صادر شد.

رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران گفت: ایران بعنوان پنجمین کشور آسیایی، موفق به کسب این اعتبارنامه شده است.

وی با اشاره به سختی‌های فنی اخذ این اعتبارنامه گفت: بدلیل تحریم‌های ظالمانه نظام سلطه بر ایران، با مدیریت خوب دیپلماسی و روابط خارجی، توانستیم این مجوز را از سازمان بهره وری آسیایی دریافت کنیم.

پیشوایی همچنین افزود: از این ببعد ایران بعنوان قطب صدور گواهینامه، نه تنها میتواند به متخصصان داخلی آموزش و گواهینامه بین‌المللی بهره‌وری دهد بلکه امکان ارائه خدمات به دیگر کشورهای آسیایی را نیز دارد.

وی در پایان گفت: به دنبال ایجاد شبکه‌ای از متخصصین بین المللی بهره‌وری در استان‌ها و دستگاه‌های اجرایی هستیم تا شاهد رشد بهره‌وری باشیم.

کد خبر: ۲۶۰٬۹۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha