۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
استقبال تجار اوراسیا از گروه توسعه اقتصادی تدبیر؛ توسعه صادراتی گروه دارویی برکت در اوراسیا
مدیر توسعه صادارت گروه توسعه اقتصادی تدبیر مطرح کرد

استقبال تجار اوراسیا از گروه توسعه اقتصادی تدبیر؛ توسعه صادراتی گروه دارویی برکت در اوراسیا

حسنی مدیر توسعه صادرات و خدمات بین المللی گروه توسعه اقتصادی تدبیر به بازار گفت: دستاوردهای گروه دارویی برکت در نمایشگاه اوراسیا مورد استقبال قرار گرفت و موفق به دریافت سفارشات جدید صادراتی شد.

بازار؛ گروه صنعت: دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا را می توان محلی برای نمایش دستاوردهای صنعتی کشور در زمینه های مختلف معرفی کرد. دستاوردهایی که هر یک به تنهایی فرصتی برای ارزآوری و افزایش درآمدهای حاصل از صادرات کشور معرفی می شوند.

در این بین گروه توسعه اقتصادی تدبیر نیز با حضور پر رنگ خود در نمایشگاه خوش درخشید و به عنوان مرکز توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت. در این رابطه مرتضی حسنی مدیر توسعه صادرات و خدمات بین المللی گروه توسعه اقتصادی تدبیر در گفت و گو با بازار توضیح می دهد.

* گروه توسعه اقتصادی تدبیر با چه هدفی در نمایشگاه اوراسیا حضور یافت و چند شرکت از این گروه در این رویداد حاضر شدند؟

گروه توسعه اقتصادی تدبیر با هدف حضور در منطقه اوراسیا و کشورهای سی آی اس (کشورهای مستقل مشترک المنافع) توام با توسعه بازار هدف منطقه در نمایشگاه اوراسیا حضور یافت.

۳۲ شرکت گروه توسعه اقتصادی تدبیر با به نمایش گذاشتن آخرین دستاوردها، محصولات و فعالیت هایشان در نمایشگاه اوراسیا خوش درخشیدند

همچنین از این گروه در مجموع ۳۲ شرکت با به نمایش گذاشتن آخرین دستاوردها، محصولات و فعالیت هایشان توانستند خوش بدرخشند. همزمان با این موضوع نیز تجار کشورهای مختلف از غرفه های این گروه بازدید کردند و مذاکراتی را برای همکاری انجام دادند.

* برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی اوراسیا را چگونه ارزیابی کرده و مذاکرات شما با سایر کشورها چگونه بود؟

برگزاری نمایشگاه تخصصی اوراسیا را می توان در مجموع مثمر ثمر معرفی کرد، در همین نمایشگاه همانطور که پیشتر اشاره داشتم مذاکرات مختلف و متعدد موفقیت آمیزی با تجار کشورهای حوزه اوراسیا داشتیم.

* گروه توسعه اقتصادی تدبیر چه برنامه ای برای ارتقا و توسعه محصولات و بازار هدف خود در جهت صادرات به منطقه اوراسیا دارد؟

به طور حتم تمام شرکت ها تلاش می کنند که با تولید محصولات جدید و ارتقا آن ها به سطح جهانی، در بازارهای خارجی با صادرات محصولات شان موفق تر ظاهر شوند. گروه اقتصادی تدبیر نیز برنامه های توسعه زیادی جهت حضور در بازارهای جهانی با محصولات جدید دارد.

* با توجه به اینکه اشاره داشتید ۳۲ شرکت از گروه توسعه اقتصادی تدبیر در نمایشگاه اوراسیا حضور داشتند، کدام حوزه ها بیشتر مورد توجه تجار قرار گرفته بود؟

خوشبختانه در همه حوزه ها مذاکرات موفقیت آمیزی داشتیم، به عنوان مثال در گروه توسعه انرژی تدبیر در حوزه پتروشیمی و همچنین در گروه صنعت و معدن نیز توانستیم دستاوردهای خوبی را کسب کنیم.

گروه دارویی برکت در نمایشگاه اوراسیا توانست مذاکرات موفق آمیز صادراتی جدیدی با تجار خارجی داشته باشد

در حوزه دارو علاوه بر مذاکرات موفق سایر گروه ها، گروه دارویی برکت نیز طی مذاکراتی که در نمایشگاه داشت موفق به دریافت سفارشات صادراتی تازه ای شد. این رویداد برای گروه توسعه اقتصادی تدبیر موفقیت آمیز بود و امیدواریم در نمایشگاه های بعدی نیز با حضور پر رنگ تر خود بتوانیم به این دستاوردها اضافه کنیم.

کد خبر: ۲۶۰٬۸۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha