۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
۱۰۰ درصد مصوبات گازرسانی طی سفر استانی رئیس جمهور در روستاهای زنجان اجرا شد
مدیرعامل شرکت گاز زنجان:

۱۰۰ درصد مصوبات گازرسانی طی سفر استانی رئیس جمهور در روستاهای زنجان اجرا شد

زنجان-مدیرعامل شرکت گاز زنجان از اجرایی شدن ۱۰۰ درصد مصوبات گازرسانی به روستاهای زنجان در دور نخست سفر رییس جمهوری به این استان خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از شرکت گاز زنجان، رحیم سلیمانی‌نژاد با اشاره به اینکه در دور نخست سفر رئیس جمهوری و هیأت دولت به استان زنجان، اجرای ۳۸ طرح روستایی و دو طرح صنعتی در قالب دو مصوبه برای شرکت گاز زنجان به تصویب رسید، اظهار کرد: مصوبات سفر استانی رئیس جمهوری به استان زنجان دو دسته کلی، یکی گازرسانی به ۳۸ روستا بود که به صورت ۱۰۰ درصدی به بهره‌برداری رسید و دسته دوم، تأمین گاز دو شهرک صنعتی استان بود که در حال تکمیل پروژه است.

وی با اشاره به اینکه با تحقق مصوبات روستایی، اکنون همه روستاهای مورد نظر به شبکه گاز متصل شده‌اند، ادامه داد: برای تکمیل گازرسانی ۳۸ روستای استان ۱۰۴ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از پیشرفت ۶۰ درصدی مصوبات صنعتی خبر داد و گفت: اکنون شهرک صنعتی افق ابهر از نعمت گاز طبیعی برخوردار است.

سلیمانی نژاد دیگر مصوبه صنعتی سفر رئیس جمهوری به استان زنجان را گازرسانی به شهرک صنعتی شهید شهریاری زنجان اعلام و اضافه کرد: مجوز امکان‌سنجی گازرسانی به شهرک صنعتی شهید شهریاری زنجان از ستاد شرکت ملی گاز ایران گرفته شده و اکنون فقط فاز اول آن به بهره‌برداری رسیده است. تأمین زیرساخت مربوط به کل شهرک منوط به گرفتن مصوبه انشعاب از خط اصلی است که مراتب در دست اقدام قرار دارد.

کد خبر: ۲۶۰٬۴۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha