۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
بهترین بازی های دو دسته ps۵

بهترین بازی های دو دسته ps۵

بهترین بازی های دو دسته ps۵ دیسکریپشن: معرفی ۸ بازی پرطرفدار آنلاین دو نفره پلی استیشن ۵ در ژانرهای مختلف و راهنمایی خرید اکانت های ظرفیتی و قانونی بازی ها.

جذاب ترین بازی های دو نفره PS۵

این روزها ویدیو گیم ‌های مختلف جزو تفریحاتی قرار گرفته‌اند که تجربه‌ای جدید، پر از هیجان و ماندگار را برایمان می‌سازند. 

حالا با وجود کنسول‌های نسل جدید، نظیر پلی استیشن ۵ سرعت جذب افراد در سنین مختلف به سمت بازی ‌های ویدیویی رو به افزایش است. 

تجربه گیم‌های مختلف چه به شکل انفرادی و یا به شکل دو نفره و گروهی، همگی جذابیت‌های خاص خودشان را دارند.

دنیای گیم و بازی انتها ندارد و مخاطبان و عاشقان این صنعت همیشه در پی تجربه‌هایی با درصد هیجان و آدرنالین بالاتر هستند.

 از آنجایی که رقابت و برد و باخت در کنار دوستانمان بسیار دلنشین بوده و خاطرات شادی را برای ما می‌سازد، بازی آنلاین به سبک دو نفره طرفداران زیادی دارد.

اگر طرفدار بازی‌های دو نفره هستید، خبر خوب این است که پلی استیشن ۵ برای این بخش، گزینه‌های خوبی دارد. 

تجربه بازی‌های دو نفره چه به شکل آنلاین و چه زمانی که درست دو رقیب کنار هم نشسته‌اید و مراحل را یکی پس از دیگری طی می‌کنید بسیار فوق‌العاده خواهد بود. 

اگر در حال آنالیز گزینه‌های مختلف هستید، بهتر است تا پایان این مطلب با ما همراه باشید، چرا که لیستی از بهترین‌های دو نفره همراه با خلاصه‌ای از آپشن‌ها و جذابیت‌های این بازی ‌ها برایتان شرح داده ایم.

اگر از قبل بازی خود را انتخاب کرده اید و به دنبال تهیه اکانت های ظرفیتی و قانونی بازی های پلی استیشن ۵ هستید قبل از معرفی و پیشنهادات ما میتوانید از طریق لینک زیر میتوانید اقدام کنید:

گاماریو سایت فروشگاهی بازی های آنلاین : https://gamario.com / 

 از جمله جذاب ‌ترین بازی های دو نفره پلی استیشن ۵، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

بازی Call of duty

مجموعه‌ی برتر Call Of Duty  عنوانی محبوب که همواره بعد از گذشت  سال ها از اولین رونمایی، همچنان می‌درخشد.

 بخش داستانی قوی و مکانیک هایی که با ریلز هر نسخه شاهد واقع گرایانه‌تر شدن آن بودیم، از دلایلی است که این ویدیو گیم را به عنوان موفق و پر طرفدار تبدیل کرده است. 

تجربه بازی Call Of Duty  به گونه‌ایست که در حین گذشتن از مراحل و مقابله با شخصیت‌های مختلف خود را بخشی جدا نشدنی از بازی می‌بینید، این همان قدرت داستان و گیم پلی بازیست که مخاطب را مجذوب خود می‌سازد.

 بر خلاف بازی‌های در ژانر اکشن، که شخصیت اول را اصولا ابر قهرمانی شکست ناپذیر نشان می‌دهند، در Call Of Duty شاهد نقاط ضعف شخصیت اول نیز هستیم. به عبارتی در طی حملات و مقابله با دشمنان امکان آسیب و حذف از بازی بالاست و همین موجب نزدیک بودن تجربه این ویدیو گیم به واقعیت شده است.

 به طور کلی بی‌شک Call Of Duty  پر قدرت جایگاه خود را به عنوان قوی‌ترین بازی در سبک اکشن همچنان حفظ کرده و نباید از تجربه آن به همراه دوستان خود غافل شوید.

 مسیری هیجان‌انگیز از جنگی برای رسیدن به هدف و تلاش برای زنده ماندن.

بازی FIFA ۲۳ :

محال است به فکر انتخاب بازی‌ای دو نفره و همه‌چیز تمام در ژانر ورزشی - فوتبالی باشید و به FIFA ۲۳  فکر نکنید. 

البته که گیمرها و طرفداران فوتبال یک پیوند جدا نشدنی با سری بازی های نام آشنایFIFA دارند، اما در این بین سری FIFA ۲۳ حرف‌ بیشتری برای گفتن دارد.

به واسطه تکنولوژی‌های جدید به کار رفته و همچنین اضافه شدن آپشن‌های متنوع، شاهد ارتقای خوبی در تمامی بخش‌ها، برای FIFA ۲۳ هستیم. این بازی بی‌نظیر را حتما در بین لیست بازی های دو نفره انتخابی خود قرار دهید و با تجربه‌ی رقابتی نزدیک به واقعیت در زمین فوتبال، موجی از هیجان را تجربه کنید.

ازی های دو نفره ایکس باکس

 Gran Turismo ۷  :

گیمر تازه وارد هستید یا قدیمی؟ فرقی نمی‌کند! چرا که Gran Turismo ۷ مورد توجه تمامی کاربران قرار گرفته است. این بازی پکیجی کامل برای عاشقان ماشین سواری محسوب می‌شود.

 علاوه بر مراحل مسابقاتی، ویژگی‌ای که بسیار مورد توجه قرار گرفته، آشنا شدن کاربران در هر مرحله با برندهای مختلف ساخت ماشین و تاریخچه آن‌ها می‌باشد.

به این ترتیب هم از مسابقه و فضای بازی لذت می‌برید و هم اطلاعاتی در زمینه علاقه‌تان دریافت می‌کنید.

محتوای بازی Gran Turismo ۷ شامل سه بخش کافه، درایوینگ لایسنس و Mission  است  که هر کدام  مراحلی سرگرم‌کننده و پر جزئیات را در خود جای داده اند.

 در کنار موارد گفته شده، وجود ساختار فنی به خصوص برای هر ماشین و در نظر گرفتن شرایط متنوع آب و هوایی در هر زمین و مرحله، شبیه سازی بسیار خوبی از شرایط ماشین سواری به مخاطب ارائه داده است که قطعا به تجربه آن می‌ارزد.

Mortal Kombat  :

بازی هایی با ژانر مبارزاتی، همیشه مخاطب خاص خود را داشته‌اند. البته وقتی پای Mortal Kombat  در میان باشد، بهتر است خود را برای تجربه‌ی صحنه‌هایی پر از خشونت و خون آماده کنید. 

گیم پلی در سری بازی‌های مبارزاتی، بسیار اهمیت بالایی دارد که خوشبختانه این بخش در این بازی، کامل و بدون نقص ظاهر شده است و تجربه‌ای جذاب و روان برای مخاطب به ارمغان می‌اورد. 

Mortal Kombat  به دلیل پتانسیل بالا و به تصویر کشیدن فایت های فوق جذاب، یکی از بهترین‌ انتخاب‌های دو نفره‌ست که نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد. 

در واقع وجود آپشن‌های متنوع و متفاوت برای هر کاراکتر، شما را برای ادامه دادن بازی مشتاق می‌کند. طراحی حرکات، ضربات و کمبو های کاراکترها با ایجاد کشش و هیجان در گیمر اوقات دلنشینی را برای شما می‌سازد.

بهترین بازی های دو نفره ps5

راهنمای خرید اکانت بازی :

فروشگاه گاماریو متشکل از تیمی پر اشتیاق و طرفدار گیم می‌باشد. مجموعه ما در تلاش است تا با آنالیز مخاطبین و رسیدن به درک بهتری از علاقه شما، با کیفیت‌ترین خدمات را ارائه دهد. محصولات موجود در فروشگاه بزرگ گاماریو به شکل دوره‌ای در حال آپدیت بوده و جدیدترین نسخه‌های عنوان های مختلف در اختیار شما قرار می‌گیرد. 

نحوه خرید ساده و بدون دردسر با پشتیبانی از دیگر ویژگی‌های گاماریو می‌باشد.

برای خرید کافیست بعد از ورود به سایت مراحل زیر را طی کنید:

۱.ثبت نام در سایت

۲.انتخاب بازی

۳.انتخاب ظرفیت مورد نظر

۴.انتخاب گزینه خرید اکانت قانونی بازی

۵.رفتن به بخش سبد خرید و طی کردن مراحل پرداخت.

·       (توجه داشته باشید که تمای اکانت‌ها دارای گارانتی و پشتیبانی دائمی می‌باشند)

·       (پس از تکمیل خرید درخواست شما در کمترین زمان توسط کارشناسان گاماریو بررسی شده و اطلاعات اکانت در اختیار شما گذاشته می‌شود) 

کد خبر: ۲۶۰٬۲۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha