۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴
احیای ۱۰ واحد تولیدی راکد در زنجان
رئیس کل دادگستری استان زنجان خبر داد:

احیای ۱۰ واحد تولیدی راکد در زنجان

زنجان- رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: بازدیدهای میدانی مسئولان و برگزاری جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی به احیای ۱۰ واحد تولیدی و اشتغال هزار و ۱۴۲ نفر در استان زنجان منجر شد.

به گزارش بازار و به نقل از دادگستری زنجان، حجت الاسلام فرجی گفت: از ابتدای امسال تاکنون اعضای ستاد از هشت واحد تولیدی و صنعتی به صورت میدانی بازدید کردند.

وی افزود: همچنین برای بررسی مشکلات و موانع واحدهای تولیدی با ۱۰ شرکت دانش بنیان جلساتی برگزار شد و تمامی بازدیدهای میدانی از واحدهای تولیدی، با جلسه بررسی مشکلات و رفع موانع همراه بوده که در محل خود شرکت و کارخانه‌های مشکل دار با حضور اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی برگزار شده و این جلسات نتایج خوبی در پی داشته و به احیای چند واحد تولیدی و اشتغالزایی در آن‌ها منتهی شده است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: در بررسی موانع این شرکتها، مشکلاتی از جمله عدم اختصاص ارز به واحدهای تولیدی دارای صادرات، موانع زیست محیطی، طولانی شدن فرایند رسیدگی به درخواست تغییر کاربری اراضی در کمیسیون تبصره یک ماده یک و کارگروه امور زیر بنایی مطرح شد و اجرای طرح‌های توسعه‌ای و به طول انجامیدن اخذ مجوزها از ادارات، تعیین تکلیف اراضی راکد شهرک‌های صنعتی، مشکلات بانکی و امهال تسهیلات و ایرادات درگاه صدور مجوز از دیگر مشکلات این واحدها بوده است.

فرجی برحق به اهتمام جدی ستاد اقصاد مقاومتی استان در تحقق شعار سال اشاره کرد و افزود: حمایت از واحدهای تولیدی و تلاش برای رفع موانع آن‌ها ضمن کمک به اقتصاد و رشد تولید و ایجاد اشتغال کارگران، از بروز برخی مشکلات برای خانواده‌ها جلوگیری خواهد کرد.

کد خبر: ۲۶۰٬۱۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha