۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
کاهش هزینه بیمه تامین اجتماعی ویژه زنجان در نهضت ملی مسکن پیگیری می‌شود
معاون راه و شهرسازی زنجان:

کاهش هزینه بیمه تامین اجتماعی ویژه زنجان در نهضت ملی مسکن پیگیری می‌شود

زنجان- معاون مسکن راه و شهرسازی زنجان گفت: با هدف کاهش سایر هزینه‌ های بیمه تامین اجتماعی مراحل انجام کار در لایحه برنامه هفتم توسعه در حال پیگیری است.

به گزارش بازار به نقل از راه و شهرسازی زنجان، سعید شاهین‌ فر اظهار کرد: جمعی از نمایندگان متقاضیان پروژه‌ های نهضت ملی مسکن استان زنجان نسبت به رفع مشکل افزایش قیمت پروژه ناشی از اعمال سهم بیمه تامین اجتماعی در قیمت تمام‌ شده پروژه یادشده در جریان سفر وزیر راه و شهرسازی به استان، پیگیر رفع این موضوع بودند. در این میان، اداره‌ کل راه و شهرسازی زنجان، اولین استان بود که برای رفع این مشکل، موضوع را مطرح کرد تا متقاضیان کمترین دغدغه را داشته باشند.

وی با بیان اینکه در راستای رفع مشکل متقاضیان نهضت ملی مسکن برای کاهش سهم بیمه تامین اجتماعی، وزیر راه و شهرسازی پیگیری‌های لازم را انجام داد، تاکید کرد: قانون اصلاحی ماده پنج بیمه‌ های تامین اجتماعی کارگران ساختمانی، اصلاحی پنجم اسفند سال گذشته بود که ۲۲ شهریور ماه امسال در مجلس تصویب شد.

معاون اداره‌ کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ۲۹ شهریور ماه امسال این قانون اصلاحی به تایید اعضای شورای نگهبان رسید و برای اجرا توسط رئیس جمهوری ابلاغ شد.

شاهین‌ فر با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی درباره کاهش سهم بیمه تامین اجتماعی بسیار پیگیر است، افزود: با هدف کاهش سایر هزینه‌ های بیمه تامین اجتماعی (مواد ۳۸ و ۴۱ قانون تامین اجتماعی) مراحل انجام کار در لایحه برنامه هفتم توسعه در حال پیگیری است.

کد خبر: ۲۶۰٬۱۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha