۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۵
۴۵۰۰ میلیارد تومان جرائم تعزیراتی در کشور وصول شد
قائم مقام سازمان تعزیرات حکومتی:

۴۵۰۰ میلیارد تومان جرائم تعزیراتی در کشور وصول شد

گرگان- قائم مقام سازمان تعزیرات حکومتی گفت: از ابتدای امسال تاکنون، حدود چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان جرائم تعزیراتی در کشور وصول شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، عباس ذاقلی شامگاه سه شنبه در حاشیه آیین تودیع معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان اظهارکرد: در هشت ماهه نخست امسال ۴۵۰ هزار فقره پرونده در تعزیرات حکومتی تشکیل شده که به ۹۹ درصد آن ها رسیدگی شده است و رأی آن ها هم صادر شده است.

قائم مقام سازمان تعزیرات حکومتی افزود: پرونده محکومیت هم به اجرا رفته و همکاران این حوزه هم این اهتمام را دارند که در اسرع وقت آن ها را اجرا کنند تا تأثیر آن را مردم در بازار مشاهده کنند.

وی گفت: چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان جرایم وصول شده و این عدد علاوه بر آن چیزی است که ما به نفع مردم رأی دادیم.

ذاقلی اضافه کرد: برای اینکه اجرای آرای تعزیراتی، به اشتغال لطمه نزند، قرارگاهی در سازمان تشکیل شده تا علاوه اجرای حکم منجر به اخراج کارگران نشود.

قائم مقام سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به تکلیف تعزیرات حکومتی در پایش حوزه ارزی و رسیدگی به تخلفات در این حوزه، ادامه داد: پرونده‌های مربوط به قبل از قانون قاچاق کالا و ارز، تعزیراتی است و متخلف به برگرداندن ارز و مجازات‌های انضباطی و انتظامی، محکوم می‌شود.

گفتنی است با حضور قائم مقام سازمان تعزیرات حکومتی، رضا قشلاقی به عنوان به عنوان مدیرکل تعزیزات حکومتی گلستان معرفی و از زحمات تقی حسام مدیرکل پیشین قدردانی شد.

کد خبر: ۲۵۹٬۹۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha