۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
نبود ریل گذاری مناسب اشتغال/ انتقاد از آمارهای متناقض
در کارگروه اشتغال تنکابن مطرح شد؛

نبود ریل گذاری مناسب اشتغال/ انتقاد از آمارهای متناقض

تنکابن- ارائه نشدن آمار درست از وضعیت بیکاری و اشتغال در تنکابن مایه انتقاد و گلایه معاون فرماندار ویژه این شهرستان شد و آن را ناشی از نبود ریل گذاری مناسب در این بخش دانست.

به گزارش خبرنگار بازار، ارائه آمارهای متناقض از وضعیت اشتغال و بیکاری و یا تورم در مناطق مختلف مازندران، برنامه ریزی روشن و شفاف را برای حل بحران اشتغال با مانع روبرو کرده است و در حالی که مسئولان استانی روی کاهش نرخ های بیکاری تاکید دارند اما آمارهای دستگاه دیگر حکایت دیگری را بیان می کند.

دومین کارگروه اشتغال تنکابن در حالی بعدازظهر چهارشنبه در فرمانداری تنکابن برگزار شد که ابراهیم عسگرپور معاون فرماندار ویژه تنکابن با بیان اینکه ریل گذاری مناسبی در زمینه اشتغال وجود ندارد، از عدم ارائه آمارهای درست در زمینه اشتغال توسط دستگاه های اجرایی گلایه کرد.

وی با بیان اینکه افق مشخصی در زمینه اشتغال نداریم و برنامه محور نیستیم، یادآور شد: به رغم همه مشکلات و موانع تسهیلات خوبی در شهرستان برای اشتغال توزیع شد ولی هنوز آمار درستی از اشتغال ایجاد شده، ارائه نمی شود.

وی اجرای مصوبات کارگروه اشتغال را لازم الاجرا دانست و گفت: متاسفانه تاکنون آمار درستی از اشتغال ایجاد شده در شهرستان ارائه نشده است.

به گزارش بازار، ارائه آمارهای متناقض درباره تورم و بیکاری در مازندران فقط مختص تنکابن نیست و این روند در بیشتر شهرهای استان رواج دارد و درحالی که مسئولان استانی نرخ بیکاری را کمتر از ۱۰ درصد بیان می کنند، وزیر اقتصاد و دارایی در سفر به استان و نشست با فعالان اقتصادی، نرخ بیکاری برخی شهرستان های مازندران تا ۱۸ درصد ذکر کرد.

کد خبر: ۲۵٬۹۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha