۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
امضای تفاهم‌نامه وزارت راه و بنیاد شهید برای اجرای طرح مدیران آینده
در نشست هم اندیشی طرح مدیران آینده ایثارگر تاکید شد

امضای تفاهم‌نامه وزارت راه و بنیاد شهید برای اجرای طرح مدیران آینده

تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و بنیاد شهید برای اجرای طرح مدیران آینده شاهد و ایثارگر در مجموعه این وزارتخانه امضا شد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، امروز سه‌شنبه ۱۴ آذرماه، نشست هم‌اندیشی طرح مدیران آینده شاهد و ایثارگر با حضور نمایندگانی از تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط، بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین محمدعلی زهره‌ای معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی و حمید مردانیان مشاور امور ایثارگران وزیر راه و شهرسازی در محل ساختمان دادمان این وزارتخانه برگزار شد.

در این مراسم، تفاهم‌نامه طرح مدیران آینده شاهد و ایثارگر وزارت راه و شهرسازی بین وزارتخانه راه و شهرسازی به نمایندگی محمدعلی زهره‌ای معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی و مجتبی مدرس‌زاده قند شتنی معاون آموزش و پژوهش بنیاد شهید و امور ایثارگران امضا شد. بر اساس این تفاهم‌نامه، فرزندان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران شاغل در وزارت راه و شهرسازی با گذراندن دوره‌های مختلف به عنوان مدیران آینده در بخش‌های مدیریتی و مهم به کار گماشته خواهند شد.

محمدعلی زهره‌ای معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در این نشست ضمن تاکید بر این موضوع که جامعه شاهد و ایثارگران جزو نخبگان به شمار می‌روند و وظیفه تمامی ارکان دولت است تا برای این قشر از جامعه گام‌های جدی برای اشتغال و بکارگیری در مناصب مدیریتی بردارد، گفت: مجموعه وزارت راه و شهرسازی کاملا در خدمت جامعه شهدا و ایثارگران و تمامی افرادی است که برای حفظ این نظام گام برداشتند.

تاکید وزیر راه و شهرسازی بر فراهم کردن بهترین شرایط در این وزارتخانه برای فرزندان شهدا و ایثارگران
وی با بیان اینکه در مجموعه وزارت راه و شهرسازی قریب به یکصد هزار نفر نیروی شاغل از فرزندان شهدا و ایثارگران در بخش‌های مختلف مسکن و شهرسازی، ساخت و زیرساخت، ریل، بندر، جاده و هوایی فعالیت دارند، افزود: وجود و به کارگیری فرزندان شهید و ایثارگر را در مجموعه‌های مختلف وزارتخانه راه و شهرسازی به فال نیک می‌گیریم و در عرصه های مختلف مدیریتی از این ظرفیت‌ها استفاده خواهد شد.

زهره‌ای تصریح کرد: از ظرفیت نخبگانی فرزندان شهدا و ایثارگران در مناصب مدیریتی مجموعه وزارت راه و شهرسازی بهره خواهیم گرفت.

وی گفت: از زمان حضور بنده در وزارت راه و شهرسازی با تاکید وزیر راه و شهرسازی، شناسایی و بکارگیری فرزندان خانواده‌های شهدا و ایثارگران و فراهم کردن بهترین شرایط برای فعالیت آنها در این وزارتخانه مورد توجه قرار گرفت. هم‌اکنون کمیته انتصابات در مجموعه وزارت راه و شهرسازی ایجاد شده است تا بتوانیم تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها برای این یکصد هزار نفر خانواده شهدا و ایثارگران به کار بگیریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر اراده جدی برای استفاده از ظرفیت ایثارگران و خانواده‌های شهدا برای بکارگیری در بخش‌های مدیریتی وجود دارد.

زهره‌ای توضیح داد: ترک‌فعل‌ها در این باره مورد بررسی قرار خواهد گرفت و این مشکل با تلاش مضاعف حل خواهد شد.

وی گفت: در تصمیم‌گیری‌های کلان وزارت راه و شهرسازی به حضور فرزندان ایثارگر و شاهد نیاز داریم و از این ظرفیت‌ها بهره می‌بریم.

وی تصریح کرد: پرورش مدیران آینده اصل و اولویت باشد و امیدواریم بهترین مدیران را از خانواده شهدا و ایثارگران، پرورش بدهیم.

حمید مردانیان مشاور امور ایثارگران وزارت راه و شهرسازی نیز در این نشست ضمن محکوم کردن حملات رژیم اسراییل نسبت به مردم غزه و شهادت ۱۶ هزار نفر از مردم بی گناه غزه، اظهار امیدواری کرد تا این جنگ به نفع جبهه مقاومت به پایان برسد.

مردانیان همچنین بر استفاده حداکثری از جامعه شهدا و ایثارگران و خانواده‌های آنها در بخش‌های وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد.

کد خبر: ۲۵۹٬۸۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha