۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱
هدایت منابع و تسهیلات به سمت توسعه دریامحور
قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی خبر داد

هدایت منابع و تسهیلات به سمت توسعه دریامحور

خاوازی، معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: اکنون هدایت منابع و تسهیلات به سمت تولید آبزیان در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش بازار، کاظم خاوازی امروز (دوشنبه) در حاشیه افتتاحیه هفتمین نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان، ماهیگیری، غذاهای ایرانی و صنایع وابسته در جمع خبرنگاران درباره بسته‌های تشویقی برای حمایت از صادرکنندگان در حوزه شیلات افزود: در حال حاضر برنامه جامعی با رییس سازمان شیلات ایران در دست اقدام داریم که کل زنجیره تولید تا صادرات مورد بررسی قرار می‌گیرد.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: بنابراین تلاش داریم منابع و تسهیلاتی که در اختیار وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد، بر اساس ابلاغیه مقام معظم رهبری در خصوص توسعه دریامحور با دقت هدایت شود تا امکانات وزارت جهاد کشاورزی را به نقاط حساس ببریم که تولید را تحت تاثیر قرار دهد.

وی تصریح کرد: اهداف ما از مرحله تولید آبزیان در بخش شیلات شروع می‌شود اگر تولید را به خوبی حمایت کنیم بحث صادرات نیز به خوبی شکل می‌گیرد یکی از اقدامات وزارت جهاد کشاورزی برنامه ریزی برای صادرات پایدار محصولات شیلاتی است.

خاوازی افزود: همچنین در تولید تخم چشم زده به تکنولوژی‌های خوبی دست پیدا کردیم و در آینده نزدیک در طول زنجیره تولید آبزیان قرار خواهد گرفت.

کد خبر: ۲۵۹٬۶۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha