۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
آغاز فرآیند تحویل خودرو هایما ۷X به مشتریان
نخستین خودرو هفت نفره ایران خودرو عرضه شد

آغاز فرآیند تحویل خودرو هایما ۷X به مشتریان

گروه صنعتی ایران‌خودرو تحویل نخستین مرحله خودرو هایما ۷X را به صورت حضوری و غیرحضوری به مشتریان آغاز کرد.

به گزارش بازار، به منظور توسعه سبد محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو و با هدف افزایش رضایت مشتریان، پس از دریافت تاییدیه های نهایی و قیمت گذاری توسط شورای رقابت، تحویل اولین مرحله خودرو هایما ۷X به مشتریان آغاز شد.

ایران خودرو در بازه زمانی هفت روزه، بیش از ۱۰۰ دستگاه از این محصول را به صورت حضوری و غیر حضوری در اختیار مشتریان قرار داده است.

خودرو هایما ۷X به عنوان اولین خودروی هفت نفره گروه صنعتی در کلاس MPV در سایت خراسان با ۲۰ درصد ظرفیت داخلی سازی به تولید رسیده است.

این محصول یکی از ایمن ترین خودروهای موجود در بازار ایران است که موفق به کسب پنج ستاره ایمنی از موسسه تست تصادف چین CNCAP شده است؛ از سایر ویژگی های این خودرو می‌توان به دارا بودن شش کیسه ایمنی هوا، سیستم هشدار یادآور حضور کودک در خودرو، دوربین دید ۳۶۰ درجه، دوربین نظارت بر سرنشینان داخل خودرو، قابلیت فرمان پذیری صوتی برای سرنشینان جلو، در برقی صندوق عقب، سیستم رانندگی خودران و سیستم کمکی پارک اشاره کرد.

این خودرو علاوه بر دارا بودن ۱۲ رادار در اطراف خود، دارای سیستم کروز کنترل تطبیقی است که بین سرعت های ۳۰ تا ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت عمل می کند و به صورت دائم جاده و مسیر پیش رو را پایش کرده و سرعت خودرو را بر مبنای فاصله از خودروی مقابل تنظیم می کند.

کد خبر: ۲۵۸٬۹۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha