۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶
تدابیر دوران قبل، حین و بعد بارداری برای مادران ایرانی
کتاب «روزنگار لبخند مادری» رونمایی شد

تدابیر دوران قبل، حین و بعد بارداری برای مادران ایرانی

بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام در ادامه اجرای کارویژه های ۵ گانه جمعیتی خود اقدام به انتشار کتاب آموزشی برای مادران ایرانی کرده است.

به گزارش بازار، با حضور معاونین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بنیاد ۱۵ خرداد از کتاب «روزنگار لبخند مادری» رونمایی شد.

مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی بنیاد ۱۵ خرداد در این مراسم تاکید کرد: با عنایت به ماموریت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حوزه جمعیت و خانواده و همچنین ضرورت تولید محصولات فرهنگی و آموزشی در این حوزه، نسبت به نگارش، تدوین و انتشار کتاب «روزنگار لبخند مادری» اقدام شده است تا به عنوان یک مرجع کاربردی در حیطه دانش‌افزایی و مراقبت از مادر و نوزاد یاری‌رسان مادران ایران اسلامی باشد.

رهام رضائیان خاطرنشان کرد: کتاب «روزنگار لبخند مادری» با نظارت مراکز معتبر در تولید آثار این حوزه تدوین شده است و تلاش شده است با آموزه های سبک زندگی اسلامی_ ایرانی همخوانی مناسبی داشته باشد.

رضائیان درباره محتوای کتاب نیز توضیح داد: «روزنگار لبخند مادری» از مرحله پیش از بارداری مادران راهنمای آن‌ها خواهد بود و در طی این مسیر تا زمان تولد نوزاد دستورالعمل‌های جامع پزشکی، روانشناسی، تغذیه و سایر موارد را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.

به گفته مدیر روابط عمومی بنیاد ۱۵ خرداد، این کتاب به عنوان یکی از اقلام موجود در بسته‌های «لبخند مادری» نیز تقدیم مادران ایرانی می‌شود.

رضائیان با تاکید بر حمایت از تولید محصولات فرهنگی در حوزه جمعیت و خانواده اظهار کرد: بنیاد ۱۵ خرداد تا به امروز محصولات رسانه‌ای و فرهنگی متعدد و متنوعی را در قالب‌های مختلف مانند فیلم کوتاه، نماهنگ، سرود و کلیپ با هدف تشویق به فرزندآوری، تحقق جوانی جمعیت و تکریم خانواده تولید کرده است.

گفتنی است، کتاب «روزنگار لبخند مادری» توسط بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گردآوری، ترجمه و تألیف و در ۹۳ صفحه منتشر شده است.

کد خبر: ۲۵۸٬۷۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha