۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۸
نمایشگاه هفته پژوهش به مدت ۴ روز در گرگان برگزار می شود
رئیس پارک علم و فناوری گلستان:

نمایشگاه هفته پژوهش به مدت ۴ روز در گرگان برگزار می شود

گرگان- رئیس پارک علم و فناوری گلستان از برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری امسال به مدت چهار روز در محل کارخانه نوآوری گرگان خبرداد.

به گزارش خبرنگار بازار، حامد پاک‌ نژاد شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری امسال به مدت چهار روز در محل کارخانه نوآوری گرگان برگزار می شود.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان افزود: نمایشگاه امسال با حضور دانشگاه‌ها، دستگاه‌های اجرایی، مراکز تحقیقاتی، استارتاپ‌ها و واحدهای فناور در ۲۳ غرفه از تاریخ ۱۱ لغایت ۱۴ آذرماه برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی بیست‌ و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار گلستان افزود: این نمایشگاه از ساعت ۹ صبح روز شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ با حضور استاندار گلستان، مدیران دستگاه‌های اجرایی و روسای دانشگاه‌های استان در محل کارخانه نوآوری گرگان (واقع ابتدای کمربندی گرگان- روبه‌روی اکبرجوجه) افتتاح خواهد شد.

وی در ادامه به برگزاری پنل‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی متعدد در طول زمان برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و گفت: شش کارگاه آموزشی و پنل تخصصی با موضوعات مختلف و حضور صاحب‌نظران و اساتید حوزه‌های مربوطه طی چهار روز در محل نمایشگاه برگزار می‌گردد که جزئیات و ساعات دقیق آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

پاک‌نژاد ادامه داد: بازدیدکنندگان این نمایشگاه همچنین می‌توانند با حضور در این نمایشگاه از بخش‌های مختلف مشاوره‌ای از قبیل مشاوره‌های تخصصی با موضوعاتی از قبیل ثبت اختراع، ثبت شرکت، دانش‌بنیان شدن، مشاوره‌ عمومی کسب‌وکار و آشنایی با خدمات و حمایت‌های پارک علم و فناوری استفاده کنند.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان افزود: در نمایشگاه امسال همچون سال گذشته، با تخصیص فضاهایی برای انجام بازی‌های فکری و سرگرم‌کننده سعی شده فضایی متفاوت برای بازدیدکنندگان به ویژه خانواده‌ها و دانش‌آموزان فراهم شود.

گفتنی است؛ بیست‌وچهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار گلستان از ۱۱ تا روز سه‌شنبه ۱۴ آذرماه ۱۴۰۲ دایر بوده و بازدید برای عموم آزاد است، علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۹ صبح الی ۱۶ عصر به مدت چهار روز از نمایشگاه دیدن کنند.

کد خبر: ۲۵۸٬۷۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha