۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
تورم استان سمنان از میانگین کشوری کمتر است
معاون استاندار سمنان در گفت‌وگو با بازار:

تورم استان سمنان از میانگین کشوری کمتر است

سمنان- صادقی، معاون اقتصادی استاندار سمنان تورم استان را ۴۲ درصد دانست و گفت: طبق آمارهای مرکز آمار ایران تورم موجود در استان از میانگین کشوری کمتر است.

محمد رضا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه طبق اعلام مرکز آمار ایران تورم استان سمنان در ماه گذشته ۴۲ درصد اعلام شده است، تاکید کرد: این میزان از میانگین کشوری تورم که مرکز آمار ایران در آبان ماه منتشر کرده، کمتر بوده است.

وی تورم کشور را در ماه گذشته ۴۵ درصد اعلام کرد و افزود: تلاش داریم تا روند بازدیدها و نظارت هایی که از واحد های صنفی و عرضه با مشارکت دستگاه های ذی ربط مانند صمت، جهاد کشاورزی، اصناف و ... داریم، تقویت شود.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه کمتر بودن تورم در استان از میانگین کشوری به معنای مطلوب بودن شرایط نیست، بیان کرد: تلاش داریم تا با تنظیم بازار به لحاظ شاخص های اقتصادی وضعیت بهتری را در استان رقم بزنیم .

صادقی با بیان اینکه خود ما هم از وضعیت عرضه مستقیم کالا در مرکز استان به خصوص جنوب شهر سمنان گلایه داریم، گفت: رسیدگی به این موضوع یکی از مطالبات به حق مردم است و باید مدیریت شود.

وی با بیان اینکه این موضوعات در ستاد تنظیم بازار استان سمنان مطرح شد تا بتوانیم شرایط را بهتر مدیریت کنیم، گفت: تقویت بازرسی ها و نظارت ها بر بازار عرضه در استان یکی از مهمترین موضوعاتی است که در دستور کار قرار گرفته و تقویت نیز می شود.

کد خبر: ۲۵۸٬۳۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha