۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
ضرورت انجام اقدامات اکتشافی معدنی در استان زنجان| توسعه واحدهای بزرگ صنعتی
رئیس سازمان صمت زنجان تاکید کرد؛

ضرورت انجام اقدامات اکتشافی معدنی در استان زنجان| توسعه واحدهای بزرگ صنعتی

زنجان- گلشنی فرد، رئیس سازمان صمت زنجان بر ضرورت انجام اقدامات اکتشافی در معادن استان تاکید کرد و گفت: در حوزه اکتشافات بخش معدن مقرر شده ۱۲ پروانه اکتشاف توسط ایمیدرو عملیاتی شود.

مجید گلشنی فرد در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، به سرمایه گذاری صورت گرفته در بخش صنعت استان زنجان اشاره کرد و گفت: با توجه به برنامه سند راهبردی توسعه استان باید تا پایان سال ۱۳ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش صنعت انجام شود که تاکنون هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان محقق شده است.

وی سرمایه گذاری صنعتی صورت گرفته در سال گذشته را ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و بیان داشت: توسعه واحدهای بزرگ صنعتی در استان زنجان جزو بزرنامه های مهم سازمان صنعت،معدن و تجارت استان است.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان، بر لزوم ضرورت انجام اقدامات اکتشافی در استان تاکید کرد و یادآور شد: با تغییر رویه صورت گرفته در حوزه اکتشافات بخش معدن مقرر شده ۱۲ پروانه اکتشاف توسط ایمیدرو و چهار پروانه اکتشاف توسط شرکت تهیه و تولید مواد معدنی در استان عملیاتی شود.

گلشنی فرد تاکید کرد: باید از ظرفیت‌های موجود در استان زنجان همچون سایر استان‌ها در جهت اکتشاف و حفاری معادن استفاده کرد تا بتوانیم از پتانسیل‌های معدنی موجود بهره مند شویم.

وی گفت: خوشبختانه عملکرد استان زنجان در حوزه معدن در سال جاری قابل مقایسه با سال‌های قبل نیست و شاهد رشد ۳ هزار درصدی سرمایه گذاری در بخش معدن در امسال نسبت به سال گذشته هستیم.

کد خبر: ۲۵۸٬۳۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha