۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
شرکت تعاونی محتکر نهاده‌های دامی در کرمان شناسایی شد
معاون صمت کرمان:

شرکت تعاونی محتکر نهاده‌های دامی در کرمان شناسایی شد

کرمان - معاون صمت شمال استان کرمان از شناسایی شرکت تعاونی محتکر نهاده های دامی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدرضا ابوالقاسمی بعدازظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در اداره کل صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان در خصوص مبارزه با گران‌فروشی و احتکار یکی از شرکت‌های نهادهای دامی بیان داشت: سازمان صمت استان کرمان با هدف مبارزه با مفاسد اقتصادی در راستای رسیدگی به گزارشات واصله مردم به سامانه ۱۲۴ این سازمان، طی بازرسی‌هایی که انجام داده موفق به شناسایی یک شرکت تعاونی متخلف توزیع نهاده‌های دامی در یکی از شهرستانهای استان شد.

وی گفت: این شرکت توانسته بود ۲۶ هزار و ۵۵۰ کیلوگرم ذرت و ۱۶۰ تن کنجاله سویا به ارزش بیش از چهار میلیارد ریال و ۷۸۷ میلیون ریال را احتکار کرده و عرضه خارج از شبکه داشته باشد که شناسایی و برای صدور حکم به اداره کل تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان کرمان گفت: بازرسان سازمان صنعت، معدن، تجارت استان موفق به شناسایی سه واحد صنفی نمایندگی فروش لاستیک سبک و سنگین متخلف در شهرستان رفسنجان شدند که از طریق عرضه خارج از شبکه و همچنین گران‌فروشی انواع لاستیک شدند.

ابوالقاسمی تصریح کرد: میزان تخلف یکی از واحدهای عرضه لاستیک ۵۴۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ارزش ریالی دومین واحد متخلف ۷۴ میلیون تومان و سومین واحد مرتکب به تخلف ۱۰ میلیون تومانی شده‌اند که هر سه واحد به جرم عرضه خارج از شبکه و گران‌فروشی به سازمان تعزیرات حکومتی برای صدور حکم معرفی شدند.

وی گفت: همچنین طی بازرسی‌های به عمل آمده از انبار نمایندگی توزیع لاستیک خودروهای سبک در کرمان مبلغ ۷۱ میلیون و ۷۵۵ هزار تومان تخلف شناسایی و احتکار این انبار محرز شد که پرونده تکمیل و برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

ابوالقاسمی یا آور شد: از شهروندان می‌خواهیم که در خریدهای خود دقت کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، تقلب، عرضه خارج از شبکه و ... موارد را با شماره تلفن ۱۲۴ سریعا اعلام کنند تا همکاران ما در کوتاهترین زمان پیگیری و به آن رسیدگی کنند.

کد خبر: ۲۵٬۸۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha