۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
میوه شب عید استان سمنان تامین می شود | اولویت با باغداران بومی
معاون استاندار سمنان در گفتگو با بازار:

میوه شب عید استان سمنان تامین می شود | اولویت با باغداران بومی

سمنان- صادقی معاون اقتصادی استاندار سمنان از اقدامات لازم در راستای تامین میوه مورد نیاز مردم استان در شب عید خبر داد و گفت: امسال اولویت خرید سیب شب عید با تولیدگران داخل استان خواهد بود.

محمد رضا صادقی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن اشاره به مصوبات ستاد تنظیم بازار استان سمنان بیان کرد: یکی از مسائلی که در ستاد تنظیم بازار استان مورد بررسی قرار گرفت تامین میوه مورد نیاز شب عید مردم است.

وی با بیان اینکه در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته تا بتوانیم میوه مورد نیاز مردم را تامین کنیم، افزود: اولویت خرید سیب مورد نیاز شب عید مردم، تامین از تولیدکنندگان داخل استان هستند تا بتوانیم به اقتصاد تولید محور بخش کشاورزی هم کمک کنیم.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه کیفیت میوه های مورد نیاز مردم در شب عید، دیگر اولویت ما در استان است، گفت: نشست های مرتبط با تنظیم بازار تا شب عید به صورت مستمر برگزار می شود تا هماهنگی خوبی در این زمینه صورت گیرد و مردم دغدغه ای در تامین میوه شب عید نداشته باشند.

صادقی بر ضرورت نظارت بر میدان بار و تره بار استان سمنان نیز تاکید داشت و بیان کرد: وضعیت مراکز عرضه مستقیم میوه و تره بار سمنان مناسب نیست لذا باید مسئولان امر به خصوص سازمان صنعت معدن و تجارت و همچنین جهاد کشاورزی نظارت بر این حوزه را تقویت کنند.

وی بر ضرورت راه اندازی مراکز عرضه مستقیم و میادین تره بار محلی در استان سمنان تاکید کرد و گفت: راه اندازی میادین عرضه برای سهولت دسترسی مردم به اقلام ارزان تر، می بایست تسهیل شود که این امر نیز در زمره مسائل مطروحه در نشست ستاد تنظیم بازار بود و مقرر شد که دستگاه های ذی ربط به این موضوع ورود جدی داشته باشند.

معاون اقتصادی استاندار سمنان نظارت و ساماندهی بر عرضه میوه و تره بار و کالاها و اقلام اساسی استان را یکی از مهمترین اولویت های ستاد تنظیم بازار دانست و گفت: برنامه های عملی در این زمینه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

کد خبر: ۲۵۸٬۱۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha